Gå til innhold

Gratulerer med dagen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har det blitt min tur også.

I dag fyller jeg 37 år.

Litt rart å se at 40 nærmer seg, samtidig er det så utrolig godt å bli eldre også. Er så mye mer trygg på meg selv nå enn jeg var før.

Så, kjære jubalong; Gratulerer med dagen ;)

Skrevet

Gratulerer jubalong!

Håper du får en super dag på alle måter, og at nyttårsfeiringen blir topp!

Klem fra

Skrevet

Jeg stemmer i med deg - gratulerer med dagen, kjære jubalong70 :o)

(Du ble med andre ord nesten jubalong71? ;-)

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Jeg må bare spørre; var det ikke usannsynlig kjipt når du var liten, å være aller yngst i klassen?

Gjest Angela26
Skrevet

Gratulerer med dagen!! Haaper du faar en kjempefin dag! Og saa paa nyttaars aften da! :-D

Skrevet

Gratulerer med dagen! Håper den blir strålende, både som bursdag og som nyttårsfeiring!

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen, Jubalong! :) Ha en nydelig dag og et godt nytt år!

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Jeg må bare spørre; var det ikke usannsynlig kjipt når du var liten, å være aller yngst i klassen?

Det var kjempekjedelig. Husker jeg ble litt ertet og kalt "baby" en periode - det var ikke morsomt.

Aller værst var det når jeg skulle fylle 18 - og være den siste som fikk tatt lappen...

Nå er det bare kjekt å være født sent på året. Mannen min er født samme år som meg, men 5 uker før. Så 5 uker i året kan jeg erte ham med at han er 1 år eldre enn meg :)

Skrevet

Næmen jubalong70 :) Gratulerer masse med dagen!! Tenker den blir behørig feiret i kveld :)

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Fyr opp en ekstra rakett da!

(jeg følger etter om en 9 mndrs tid...)

Skrevet

Gratulerer, jubalong. :) Håper du får en hyggelig kveld og fin feiring både av dagen din og det nye året. :)

Skrevet

Det var kjempekjedelig. Husker jeg ble litt ertet og kalt "baby" en periode - det var ikke morsomt.

Aller værst var det når jeg skulle fylle 18 - og være den siste som fikk tatt lappen...

Nå er det bare kjekt å være født sent på året. Mannen min er født samme år som meg, men 5 uker før. Så 5 uker i året kan jeg erte ham med at han er 1 år eldre enn meg :)

Syntes alltid så synd på venninna mi som har bursdag 29. desember når jeg var liten.. og SÅ misunnelig på han i klassen som hadde bursdag i begynnelsen av januar.

Det er bra det er godt for noe nå, da.. å ha bursdag så sent på året ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...