skorpion1975 Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Mom is home... kjenner vel alle til? 0 Siter
Gjest Smackh! Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Kommer den i dag? "Mom is home, now you can open the door, dont be afraid now, not any more." Den der? Jeg simpelten elsket den da jeg var liten!!!!! *sukk* den er jo nuuudelig! 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Kommer den i dag? "Mom is home, now you can open the door, dont be afraid now, not any more." Den der? Jeg simpelten elsket den da jeg var liten!!!!! *sukk* den er jo nuuudelig! Ja, nå om ca 15 min Elsker den jeg også! 0 Siter
Gjest Smackh! Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Ja, nå om ca 15 min Elsker den jeg også! Yess, gleder meg! :-))))))))))) Herregud jeg kommer til å grine! Griner av sånne søtsuppe triste ting jeg! ;-) Blir bra. 0 Siter
miia Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Åh, så flaks at jeg tittet innom her...! Ante ikke at den gikk i dag - men nå er mor og barn installert foran tv'en... Håper jentene mine synes den er like fantastisk som jeg synes... 0 Siter
Carwing Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Yess, gleder meg! :-))))))))))) Herregud jeg kommer til å grine! Griner av sånne søtsuppe triste ting jeg! ;-) Blir bra. Kommer den i reprise? Det er for seint for meg nå. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Åh, så flaks at jeg tittet innom her...! Ante ikke at den gikk i dag - men nå er mor og barn installert foran tv'en... Håper jentene mine synes den er like fantastisk som jeg synes... Likte barna den? Vi har den på video her, og det er husets mest sette film. Barna elsker å ha filmen på, omså bare for å ha musikken i bakgrunnen 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Kommer den i reprise? Det er for seint for meg nå. Den har allerede gått to eller tre ganger i jula. Tror ikke den går flere ganger i år. 0 Siter
miia Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Likte barna den? Vi har den på video her, og det er husets mest sette film. Barna elsker å ha filmen på, omså bare for å ha musikken i bakgrunnen Jeps, de likte den... Satt med store øyne og var heeelt oppslukt... Det eneste storesøster hadde å sette fingeren på, var at det kun var 5 geitekillinger... Hehe... Og lillesøster syntes nok det var bittelitt skummelt, men siden hun kjente eventyret fra før, så gikk det greit likevel... Og mamma'n storkoste seg...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.