Gjest vil gjerne hjelpe Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Min svigermor sliter mye med fordøyelsen og magen. Hun får anfall som ender med oppkast/diare og voldsomme magesmerter. Hun går på noen medsisiner og dråper for bla og regulere magesyren.. Det jeg har lagt merke til nå når hun har vært her over en periode er at det lukter søtaktig melk/surmelk lukt av henne (klærne) og det minner meg om da kyrne fikk ketose, en spesiell lukt. Noen som har vært borti slikt? Hun har forøvrig endel stoffskifteproblemer i familien sin. 0 Siter
Gjest saphira Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Kan hun ha diabetes? Hun burde i hvertfall utredes hos lege. Det er vel den beste hjelpen du kan gi: få henne til lege. 0 Siter
Gjest saphira Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Kan hun ha diabetes? Hun burde i hvertfall utredes hos lege. Det er vel den beste hjelpen du kan gi: få henne til lege. Fant denne linken: http://www.doktoronline.no/qa/forum/21/qa1419337.html 0 Siter
Gjest vil gjerne hjelpe Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Kan hun ha diabetes? Hun burde i hvertfall utredes hos lege. Det er vel den beste hjelpen du kan gi: få henne til lege. Tusen takk for svar! 0 Siter
Gjest saphira Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Tusen takk for svar! Håper du/dere finner utav det snart. Lykke til:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.