Gå til innhold

Ingen her?


Orio

Anbefalte innlegg

Det er leit at du har det vondt. Jeg håper det blir bedre snart.

Jeg liker ikke fyrverkeri heller, synes det er ubehagelig.

Jeg orker ikke fyrverkeri. Håper det snart blir forbudt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er innom jeg,bare for å myse litt : )

Myser du fortsatt?

Jeg kommer nok til å bli en stund, må roe meg ned + være rimelig sikker på at huset ikke brenner ned i natt før jeg tar sjansen på å legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå er hun gått! Bar snek meg innpå når hun gjorde "nødvendige ærender"..

Blir litt avhengi i julen, sukk! Håper du har overlevd så langt, nå er det et år til neste gang, når bare alle de som har sovet bort tolvslaget får gjort seg ferdig!

Jeg lever fortsatt.

Jeg har også vært ganske avhengig av dol i julen, men kanskje på en annen måte? Hadde i alle fall ikke behov for å snike meg innpå da søsteren min var her tidligere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Myser du fortsatt?

Jeg kommer nok til å bli en stund, må roe meg ned + være rimelig sikker på at huset ikke brenner ned i natt før jeg tar sjansen på å legge meg.

Ok,håper du sov godt i natt : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...