Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sov godt du også,

Eller, håper du sover godt nå,

Var du oppe i hele natt Orio? Eller la du deg og stod opp igjen så tidlig?

Vet foresten ikke hva jeg gjør her. Men ser jo at du ikke hadde det greit i natt. Håper du snart får sove, eller at du har sovet noen timer.

Var du oppe i hele natt Orio? Eller la du deg og stod opp igjen så tidlig?

Vet foresten ikke hva jeg gjør her. Men ser jo at du ikke hadde det greit i natt. Håper du snart får sove, eller at du har sovet noen timer.

Jeg har ligget i senga, sovet og våknet, sovet og våknet. Og hatt mareritt. Så nå tenkte jeg å ta en pause før jeg prøver meg på litt mer søvn.

Jeg har ligget i senga, sovet og våknet, sovet og våknet. Og hatt mareritt. Så nå tenkte jeg å ta en pause før jeg prøver meg på litt mer søvn.

Kan forstå at du vil ha litt pause fra "sovinga" da ja! Håper du etter hvert får sovet godt da. Og at 2008 blir bedre enn 2007. Ønsker deg alt godt!

Annonse

Kan forstå at du vil ha litt pause fra "sovinga" da ja! Håper du etter hvert får sovet godt da. Og at 2008 blir bedre enn 2007. Ønsker deg alt godt!

Skulle akkurat til å gjøre et nytt forsøk på å få sove litt.

Har du stått opp allerede? Du får ha en fin dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...