Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mine nyttårsforsett:

- Gå ned 5-6 kilo

- Trene mer

- Spise sunnere

- Være snillere (det gjelder ikke her på DOL)

- Ikke dukke helt under på grunn av evt. problemer som måtte oppstå

Hva er deres forsett?

Fortsetter under...

Gjest Angela26
Skrevet

Slutte aa roeyke!

Faa barn nr 2!

Trene iherdig, og bli kvitt det meste av ulumskheter i og paa kroppen! Ta en skikkelig drenkur, og pumpe styrke!

Oeve meg paa aa bli mer taalmodig og ydmyk overfor mennesker! Det er viktig.

Begynne aa tenke oftere positivt, se muligheter i steden for begrensninger.

Skrevet

Slutte aa roeyke!

Faa barn nr 2!

Trene iherdig, og bli kvitt det meste av ulumskheter i og paa kroppen! Ta en skikkelig drenkur, og pumpe styrke!

Høres lovende ut dette, Angela. Stå på og lykke til :-)

Gjest Angela26
Skrevet

Høres lovende ut dette, Angela. Stå på og lykke til :-)

Gracias! Lykke til du ogsaa!

Skrevet

Jeg synes det er greit å ha gode forsetter hele året. Nå finner jeg ikke på noe nytt som kan funke som nyttårsforsett, sannsynligvis fordi jeg gjør som best jeg kan hele året. MEN - det kan gjøres bedre, så det er bare å stå på, samtidig som man ikke er for streng men klapper både seg selv og andre på kinnet.

En ting jeg har somlet med: få orden i papirer, og system slik at det holder seg oversiktlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Slutte aa roeyke!

Faa barn nr 2!

''Faa barn nr 2!''

gleeeder meg til du kommer med glad meld her på dol:) blir spennende:)

har dere begynt å prøve?

Annonse

Gjest Angela26
Skrevet

''Faa barn nr 2!''

gleeeder meg til du kommer med glad meld her på dol:) blir spennende:)

har dere begynt å prøve?

Ja!! :-D

Jeg kasta p-plasteret i soepla sist fredag, saa naa kjoerer vi paa hver dag :-D

Fikk en bloedning i dag da,saa... Naa lurer jeg paa naar eggloesningen kommer!

Tok det lange tiden for dere?

Skrevet

Ja!! :-D

Jeg kasta p-plasteret i soepla sist fredag, saa naa kjoerer vi paa hver dag :-D

Fikk en bloedning i dag da,saa... Naa lurer jeg paa naar eggloesningen kommer!

Tok det lange tiden for dere?

jeg kastet vel plasteret på slutt sommeren 06 og januar 07 var det gjort :)

ååå jeg gleder meg sånn, dette er spennende :) :) hihi

fikk denne linken av en her på Dol, da vi prøvde. Du kan jo sjekke den ut om du vil..

http://www.pernille.info/tips.htm

Gjest Angela26
Skrevet

jeg kastet vel plasteret på slutt sommeren 06 og januar 07 var det gjort :)

ååå jeg gleder meg sånn, dette er spennende :) :) hihi

fikk denne linken av en her på Dol, da vi prøvde. Du kan jo sjekke den ut om du vil..

http://www.pernille.info/tips.htm

Tok det virkelig et halvt aar!! Ojjj, haaper det gaar litt raskere her i gaarden:-D Men jeg blir fort gravid ogsaa da, det ligger i familien:-) Jenta mi ble til ved p-pille bruk, glemte et par piller,og dermed var det gjort.

Takk for linken! Skal sjekke den ut!

Skrevet

Tok det virkelig et halvt aar!! Ojjj, haaper det gaar litt raskere her i gaarden:-D Men jeg blir fort gravid ogsaa da, det ligger i familien:-) Jenta mi ble til ved p-pille bruk, glemte et par piller,og dermed var det gjort.

Takk for linken! Skal sjekke den ut!

ja, men vi var ikke overivrig med sexen en stund. og jeg stresset litt for mye med saken. da jeg hadde lagt det litt på hyllen og tenkte det ikke var "håp" så kom glad meld.. så jeg tror mye av grunnene var at jeg stresset litt med det, ville det skulle skje med en gang...

Skrevet

1. Slutte å røyke fra i morgen!!

2. Gå ned 5 kg i vekt.

3. Begynne å gå tur hver dag.

Gjest Angela26
Skrevet

ja, men vi var ikke overivrig med sexen en stund. og jeg stresset litt for mye med saken. da jeg hadde lagt det litt på hyllen og tenkte det ikke var "håp" så kom glad meld.. så jeg tror mye av grunnene var at jeg stresset litt med det, ville det skulle skje med en gang...

Ja, det har jeg lest ogsaa! Det blir litt saann: Naar man er paa sjekkern, saa finner man ingen, men dukker plutselig opp naar man minst venter det!

Jeg faar vente i taalmodighet, hvis det gaar ann!

Skrevet

Mine er å gå ned 2-3kg.

Trene mer for å stramme opp litt her og der...

Annonse

Skrevet

''Hva er deres forsett?''

Faktisk omtrent det samme som du:

- Gå ned ca.7 kilo - Mosjonere mer - Spise sunnere - Være snillere mot de eg er glad i - Være slemmere mot de eg ikkje respekterer (det gjelder også her på DOL) - Problemer som måtte oppstå elimineres.

Mulig eg begynner å drikke alkohol igjen, det vurderes sterkt.

Så skal eg - fikse vasken på badet, - rense sluken på badet, - sette opp nytt hagegjerde, - få meg kvinnfolk, - få bilen EU godkjent, - le mere.

Ps! Tar resten i morra.

Skrevet

''Hva er deres forsett?''

Faktisk omtrent det samme som du:

- Gå ned ca.7 kilo - Mosjonere mer - Spise sunnere - Være snillere mot de eg er glad i - Være slemmere mot de eg ikkje respekterer (det gjelder også her på DOL) - Problemer som måtte oppstå elimineres.

Mulig eg begynner å drikke alkohol igjen, det vurderes sterkt.

Så skal eg - fikse vasken på badet, - rense sluken på badet, - sette opp nytt hagegjerde, - få meg kvinnfolk, - få bilen EU godkjent, - le mere.

Ps! Tar resten i morra.

Hvorfor skal du begynne å drikke alkohol igjen? Trodde du hadde vært tørrlagt et år nå? Ikke begynn med det igjen, hvis det er noe som vil få deg til å dukke under. Vær stolt av at du har klart å oppnå det målet du satte deg.

Skrevet

Hvorfor skal du begynne å drikke alkohol igjen? Trodde du hadde vært tørrlagt et år nå? Ikke begynn med det igjen, hvis det er noe som vil få deg til å dukke under. Vær stolt av at du har klart å oppnå det målet du satte deg.

Jada, det stemmer det at eg ikkje har smakt alkohol på ett år.

(siste gang var 01.01.07)

Men det var ikkje noe plan å holde ut uten i ett år, det bare blei sånn og eg kutta av to grunner, helsemessige og økonomiske årsaker, det har frigitt en del penger til andre ting (fks. ferie) dessuten så tror eg helsa har hatt godt av det også.

Grunnen til at eg vurderer (i løpet av året) å begynne å drikke igjen, er at eg savner den sosiale delen, eg savner silkebrisen og den ro det gir, og eg savner smaken av en god Amarone eller en Barolo vin. :-)

Men mest sannsynlig så blir det alkostopp frem til sommeren.

Skrevet

Jada, det stemmer det at eg ikkje har smakt alkohol på ett år.

(siste gang var 01.01.07)

Men det var ikkje noe plan å holde ut uten i ett år, det bare blei sånn og eg kutta av to grunner, helsemessige og økonomiske årsaker, det har frigitt en del penger til andre ting (fks. ferie) dessuten så tror eg helsa har hatt godt av det også.

Grunnen til at eg vurderer (i løpet av året) å begynne å drikke igjen, er at eg savner den sosiale delen, eg savner silkebrisen og den ro det gir, og eg savner smaken av en god Amarone eller en Barolo vin. :-)

Men mest sannsynlig så blir det alkostopp frem til sommeren.

Jeg skjønner hva du mener. Gleden av en virkelig god vin er ubeskrivelig :-)

Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for!

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Gleden av en virkelig god vin er ubeskrivelig :-)

Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for!

Takk for det!

Nå skal eg ut å kjøre bil.:)

Skrevet

Jeg skal tvinge meg selv til å tenke tre positive tanker for hver negative som dukker opp:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...