adelie Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 1. Slutte å røyke fra i morgen!! 2. Gå ned 5 kg i vekt. 3. Begynne å gå tur hver dag. Har du slutta? 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Har du slutta? ja, nå er det slutt! Går bra enda :-) 0 Siter
adelie Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 ja, nå er det slutt! Går bra enda :-) Så flink du er! Heia deg! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 ''Hva er deres forsett?'' Faktisk omtrent det samme som du: - Gå ned ca.7 kilo - Mosjonere mer - Spise sunnere - Være snillere mot de eg er glad i - Være slemmere mot de eg ikkje respekterer (det gjelder også her på DOL) - Problemer som måtte oppstå elimineres. Mulig eg begynner å drikke alkohol igjen, det vurderes sterkt. Så skal eg - fikse vasken på badet, - rense sluken på badet, - sette opp nytt hagegjerde, - få meg kvinnfolk, - få bilen EU godkjent, - le mere. Ps! Tar resten i morra. Har du ikke fått renset sluken på badet ennå??????? Husj - i gang med deg! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 1) Å følge bedre med på nyhetene enn det jeg har gjort de siste årene. Skal lese mer enn tabloide overskrifter og ingresser på internett, og lese hele artikler som belyser ulike saker mye bedre. Tragisk hvor utdatert jeg er blitt.... 2) Fortsette med trening og et forholdsvis sunt kosthold 3) Få av de fire kiloene jeg sliter med å få bort. 4) Bruke tid med mann og barn :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Har du ikke fått renset sluken på badet ennå??????? Husj - i gang med deg! I løpet av året sa eg! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 I løpet av året sa eg! Du skulle jo gjøre det i november i fjor!!!!! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Du skulle jo gjøre det i november i fjor!!!!! Ting tar tid! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.