Gjest ønsker litt synspunkter rundt dette,takk :) Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 jeg har en søster som har en stor tomt på tre mål. vi har lengesnakket om å dele denn i to og bygge hver sitt hus på den (hun har arvet den). jeg har samboer og barn, hun er alene. vi vil bygge oss hver sin enebolig og muligens felles garasje. det er en del som må gjøres, i dag står det et gammelt hus der som hun bor i. dette må rives og tomten må fylles på og jevnes ut. ville dere gjort dette? skulle det bli slutt med meg og sambo (noen jeg virkelig ikke tror kommer til å skje) så blir det meg som siter med alt, hus,lån osv. det er et stort steg å ta. vi har veldig lyst, men jeg vil are høre med dere hva dere tenker om dette? jeg vet det må søkes til kommunen osv. 0 Siter
Undrende bruker Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hus er en god investering. Dersom det skulle bli slutt mellom dere kan du selge huset, selv om det kan ta lang tid å få solgt huset. Søsteren din kan kanskje føle seg ensom dersom du flytter ? 0 Siter
Gjest blir kjekt dette Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Hus er en god investering. Dersom det skulle bli slutt mellom dere kan du selge huset, selv om det kan ta lang tid å få solgt huset. Søsteren din kan kanskje føle seg ensom dersom du flytter ? Hun sa det var uaktuelt å selge til noen andre om uhellet skulle skje. Vi kommer til å bo på samme tomt med evntuet en vei eller lignende mellom... jeg har heller ikke noe kjempe inntekt, det er samboieren som tjener best hos oss. Vi er alle veldig positiv til dette og det vil nok skje, men må si det er ganske sykt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.