Gå til innhold

hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en klassiker, han vil ligge med deg og tror du vil det samme.

Utlendinger er bare sånn.

Er alle dansker sånn? Hmmmm------

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

16

• Jølsen

14

• birdie

5

• Helmi

4

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Dette er en klassiker, han vil ligge med deg og tror du vil det samme.

Utlendinger er bare sånn.

De to mennene som har svart i denne tråden har tydeligvis ikke forstått innlegget mitt. Jeg spør hva jeg bør gjøre med denne ringingen.. ikke om dere tror han vil ligge med meg eller ikke.. dét er jo ganske innlysende nå.

Gjest uten sign. da
Skrevet

Forresten veldig ekkelt det du opplevde også. Jeg husker jeg hadde en sånn episode i russetiden. Jeg fant en taxi som skulle kjøre meg hjem (også dette var ordentlig taxi), og plutselig tar han hånden ned toppen min og spør om å få se nærmere på et kjede jeg hadde på meg (det var langt og lå nede i toppen min). Jeg var litt full og da ekstra tøff så jeg klarte faktisk å slenge meg ut av bilen i en rundkjøring.

Godt det gikk bra med deg!

Han tok under toppen, og jeg følte meg skikkelig ekkel (og at jeg burde klare å si nei).

Gjest Rajmånn
Skrevet

Er alle dansker sånn? Hmmmm------

Ja heh heh

Mary Poppins
Skrevet

Eh.... kan hun egentlig ringe til taxisentralen og klage når hun tydeligvis "sniker" i køen og ringer direkte til ham?

Synes det er ekstremt naivt å tro at mannen ikke har hatt andre tanker i hodet enn å være en snill sjåfør- Selvfølgelig er han interessert i mer kontakt med henne.

Det er jo mange som har en taximann de gjerne ringer til dersom det er mye kø.. ikke så uvanlig det.

De fleste taxisjafører er jo bare interessert i å tjene penger, og synes det er greit med faste kunder.

Gjest Rajmånn
Skrevet

De to mennene som har svart i denne tråden har tydeligvis ikke forstått innlegget mitt. Jeg spør hva jeg bør gjøre med denne ringingen.. ikke om dere tror han vil ligge med meg eller ikke.. dét er jo ganske innlysende nå.

Tja, du burde begynne å bruke huet, som en begynnelse :P

Skrevet

Det er jo mange som har en taximann de gjerne ringer til dersom det er mye kø.. ikke så uvanlig det.

De fleste taxisjafører er jo bare interessert i å tjene penger, og synes det er greit med faste kunder.

Og du tenkte virkelig aldri tanken om at han kanskje er interessert i deg?

Jeg har ikke hørt at folk har direkte nummere til sjåfører, men det er vel mulig at det er vanlig...

Skrevet

Jeg har ikke hørt at folk har direkte nummere til sjåfører, men det er vel mulig at det er vanlig...

Det er vanlig - men det er ofte noe "rart" ute og går med disse, det er i allefall min erfaring.

Skrevet

Ignorer ham fullstendig, og aldri ta kontakt igjen. Før eller siden vil han gi seg.

Skrevet

''Hvordan i all verden han kan forvente noe mer er for meg helt ubegripelig. Ikke for å virke imbilsk men hvis han virkelig tror han har sjans må han være rimelig korket i hodet..''

Ikkje for å våre frekk, men det er jo _du_ som er korket i hodet som ikkje har skjønt før nå at han vil ligge med deg.

Du har vel småflørta i fylla og syns det var veldig festlig, så nå får du "svar" på den moroa...

Mary Poppins
Skrevet

Joa jeg har jo skjønt at han har syntes jeg har vært søt, jeg skriver jo i innlegget at han har vært litt "på," altså litt vel hyggelig. Og de siste par gangene har jeg fått litt ekkel følelse av han, uten at han har gjort eller sagt noe galt (jeg kjører forøvrig aldri alene med han.)

Men det er egentlig ikke det tråden min handler om. Tråden min handler om om jeg bør sende han en txt mld og spørre han hva han vil? Om jeg bør ringe taxi sentralen? Eller om jeg bør fortsette å ignorere?

Jeg har vel kommet frem til at jeg bare bør fortsette å ignorere.

Mary Poppins
Skrevet

''Hvordan i all verden han kan forvente noe mer er for meg helt ubegripelig. Ikke for å virke imbilsk men hvis han virkelig tror han har sjans må han være rimelig korket i hodet..''

Ikkje for å våre frekk, men det er jo _du_ som er korket i hodet som ikkje har skjønt før nå at han vil ligge med deg.

Du har vel småflørta i fylla og syns det var veldig festlig, så nå får du "svar" på den moroa...

I"kkje for å våre frekk, men det er jo _du_ som er korket i hodet som ikkje har skjønt før nå at han vil ligge med deg."

For det første.. hvem sier at jeg ikke har skjønt før nå at han vil ligge med meg? Jeg skriver jo i hovedinnlegget at han har vært litt "på"

"Du har vel småflørta i fylla og syns det var veldig festlig, så nå får du "svar" på den moroa..."

Nei du jeg flørter ikke med utlendinger.. det er langt ifra festlig. Pluss at eneste grunnen til at jeg ringte igår var at jeg hadde en hodepine på størrelse med Afrika og ikke orket vente flere timer i kø på en taxi.

Skrevet

Ring sentralen og spør om det kan være at du har glemt igjen noe i bilen? I forbifarten kan du jo "tilfeldigvis" nevne at han har ringt 14 ganger i dag, så hvis det senere skulle være noe, så har du allerede nevnt det for de. Også i tilfelle de får inn klager fra andre damer han kanskje har holdt på likedan med.

Ikke slette nummeret, selv om du aldri ringer igjen og ber om å bli kjørt. Før eller senere kan han ringe igjen, og du ikke husker at det er et nummer du ikke skal svare, og at du da svarer han. Ikke ta tlf, før eller senere gir han seg!

Skrevet

Eh.... kan hun egentlig ringe til taxisentralen og klage når hun tydeligvis "sniker" i køen og ringer direkte til ham?

Synes det er ekstremt naivt å tro at mannen ikke har hatt andre tanker i hodet enn å være en snill sjåfør- Selvfølgelig er han interessert i mer kontakt med henne.

Jeg tror du misforstår meg nå. Jeg mener selvsagt ikke at denne mannen ikke vil "noe mer". Han ønsker direkte kontakt med henne og det bør han ikke få. Kommer han til å slutte å ringe dersom MP lar være å svare? Jeg mener derfor at hun kan ringe taxisentralen for å forhøre seg om hvorfor han driver og ringer henne. Da kan taxisentralen ta dette direkte opp med ham og MP slipper forhåpentligvis flere slike oppringninger...

See? ;-)

Skrevet

Det er veldig vanlig det, for å slippe å gå gjennom sentralen og dermed vente på tur. Vennetjeneste, snike i køen - kjært barn har mange navn. Det er heller ikke "noe rart med disse", som det antydes nedenfor, men altså en relativt vanlig praksis som går både på om man kjenner sjåføren eller om man kjenner bileieren (drosjene har ofte egen mobil i bilen, i tillegg til sjåførens private, som en backup dersom sentralen skulle få tekniske problemer).

Synes forslaget om "blondt" å ringe sentralen for å høre om de vet årsaken til at han har ringt så mange ganger er bra.

Skrevet

I"kkje for å våre frekk, men det er jo _du_ som er korket i hodet som ikkje har skjønt før nå at han vil ligge med deg."

For det første.. hvem sier at jeg ikke har skjønt før nå at han vil ligge med meg? Jeg skriver jo i hovedinnlegget at han har vært litt "på"

"Du har vel småflørta i fylla og syns det var veldig festlig, så nå får du "svar" på den moroa..."

Nei du jeg flørter ikke med utlendinger.. det er langt ifra festlig. Pluss at eneste grunnen til at jeg ringte igår var at jeg hadde en hodepine på størrelse med Afrika og ikke orket vente flere timer i kø på en taxi.

Eg er stygt redd for at han der fyren er i stand til å gi deg adskillig mer hodepine enn det du hadde i går, om du ikkje omgående holder deg unna.

Send fyren en sms der du spør om hva han vil fordi du har sett han har ringt mange ganger, og be han svare på sms.

Skrevet

Ignorer telefonen og ikke gjør noe mer foreløpig hvis han stopper å ringe. Jeg hadde ikke turt å gi ham anledning til å bli sur på meg.

Jeg var plaget av noe lignende for noen år siden. Jeg traff en mann på byen og venninna mi gav ham nummeret mitt. Han ringte i tre dager og tilslutt så skrev jeg en sms, etter råd fra dol, at dersom han ikke stoppet ville jeg anmelde ham for trakassering. Da stoppet han. Men det var en nordmann da.

Gjest been there done that
Skrevet

Det er veldig vanlig det, for å slippe å gå gjennom sentralen og dermed vente på tur. Vennetjeneste, snike i køen - kjært barn har mange navn. Det er heller ikke "noe rart med disse", som det antydes nedenfor, men altså en relativt vanlig praksis som går både på om man kjenner sjåføren eller om man kjenner bileieren (drosjene har ofte egen mobil i bilen, i tillegg til sjåførens private, som en backup dersom sentralen skulle få tekniske problemer).

Synes forslaget om "blondt" å ringe sentralen for å høre om de vet årsaken til at han har ringt så mange ganger er bra.

litt komisk da når du i en tråd som detta påstår det ikke er noe rart med de, jeg tror de aller fleste som ikke er totalt blåøyde har vært borti noen som tilbyr slike vennetjenester med baktanker.........

Skrevet

Nei jeg skal definitivt aldri kjøre med han igjen. Men dette er ikke privat taxi altså.. det er vanlig taxi.

Hvis slike ting skjer så betal med visakortet og så kan du ringe til sentralen og klage for taxinummeret står på kvitteringen.

Skrevet

Jeg tror jeg ville sendt en melding og spurt hva han ville i tilfelle det likevel skulle være noe jeg hadde mistet i taxien. Hvis det viste seg at det ikke var det og at fyren bare var amorøs ville jeg skrevet og bedt ham holde opp og gjort det klart at jeg ikke var interessert. Fortsatte han likevel å ringe/sende sms ville jeg truet med å kontakte sentralen. Og for all del, ikke ring ham mer. Never ever, samme hvor lang taxikøen er;)

Sånne typer er sykt irriterende...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...