Gå til innhold

hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har ikke gitt seg med ringingen, ringte senest i stad. Jeg bestemte meg derfor for å sende en text melding og bare høre om det er noe jeg har glemt og om han kan svare på sms. Fikk så svar om at jeg har glemt visakortet mitt og at han kan komme til meg og levere det. Følte meg litt dum i et splitt sekund inntil jeg sjekket lommeboken og fant ut at jeg ikke mangler et eneste kort, det er jeg 200% sikker på. Jeg svarte så at det umulig kan være mitt ettersom jeg har mine kort.. Så skrev han "er du sikker på det, jeg er ikke byen akkurat nå men jeg ringer deg tilbake så kan du få det" Nok en gang skrev jeg at det ikke kan være mitt så han trengte hverken og komme oppom eller ringe, og at han heller burde levere det til banken. Til slutt skrev han greit.

Nå ringer han forhåpentligvis ikke mer. Men jeg synes det er rimelig sprøtt å lyve på seg at han har kortet mitt. Han vet hvordan jeg ser ut, og han vet hva jeg heter så det er ikke sånn at han bare har funnet noen andres kort og trodd det var mitt.

Han høres ut som en skikkelig guffen fyr. Som en annen her sier: Hold dørene lukka og låst, og dersom han fortsetter med å ringe uhemmet, sier du ifra at du kontakter politiet. :(

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

16

• Jølsen

14

• birdie

5

• Helmi

4

Mest aktive i denne tråden

Cookiemonster
Skrevet

Sludder og pølsevev. Det er bare fine ord du bruker, og svaret ditt er for meg uinteressant :-)

Selvfølgelig er det uinteressant for en som sitter anonymt på nettet og derfor tør å bruke kjeften som en 12-åring :-) Som jeg sa: Tør du å oppføre deg så tilbakestående i virkeligheten? Jeg tviler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...