Gå til innhold

Sminkedokker

Anbefalte innlegg

Gjest Rajmånn
Skrevet

Blir like forbauset hver gang, i går var jeg på fest sammen med dama og hun har en venninne som sminker seg noe helt sinnsykt.

Det er sånn at man ser det på fem meters avstand at det er ett helt lag over hele hodet, sånn at det er ser unaturlig unaturlig ut :P

Lurer bare på hva som foregår inni hodet på de som gjør sånn, de må jo skjønne selv at det ikke ser bra ut? Gjør de det i desperasjon for å sparkle over krater eller noe? Fatter det bare ikke at noen vil gå ut sånn :)

Fortsetter under...

Gjest godt nytt år
Skrevet

En jente som går på treningen sminker seg som om hun skal på fest bare hun skal - ja på trening eller i butikken. Foundation og sterk leppestift og hele pakken.

Skrevet

Overdreven smiking til enhver tid (nå snakker jeg altså ikke om vanlig dagligsminke eller litt mer stæsjet festsminke) setter jeg på kontoen for usikkerhet og dårlig selvtillit.

Gjest ernåminmening
Skrevet

De gjør det vel for og bli sett - og se dem gjør du jo :)

Skrevet

For disse damene så handler det om å føle seg vel vil jeg tro. Og det er vel viktigst. Jeg vil tro at personene ser seg i speilet og på foto innimellom, og ser de det ikke da så liker de det vel? Jeg selv føler meg oversminket om jeg har rouge på meg :) Jeg er ganske nøytral egentlig.

Annonse

Skrevet

Hehe, enig. Det styggeste jeg vet om er likevel damer som bleiker håret. Det ser helt jævlig ut.

Skrevet

Litt dårlig lys på badet, kanskje?

he he he - da jeg studerte, bodde jeg et sted der baderomsveggene var i en "livlig" grønnfarge (spettede, grønne flekker i varierende nyanser- mest lime-aktig). Kombinert med lystoffrør-lys, var dette en dårlig kombinasjon for sminke. Husker en gang jg sminket meg på badet der, og kom ut i gangen - i mer normalt lys - gikk sporenstreks tilbake på badet og vasket av meg sminken. Jeg var grelt oversminka....

Skrevet

Overdreven smiking til enhver tid (nå snakker jeg altså ikke om vanlig dagligsminke eller litt mer stæsjet festsminke) setter jeg på kontoen for usikkerhet og dårlig selvtillit.

Hver sin smak.. Bedre å føle seg fin med sminke, enn å se jævlig ut uten :P

Skrevet

Hver sin smak.. Bedre å føle seg fin med sminke, enn å se jævlig ut uten :P

*Hehe* Joda. Men det finnes jo en god del som er så oversminket at de ser helt jævlige ut og som sannsynligvis er kjempesøte om de hadde fjernet 90% av sminken... :o)

Skrevet

*Hehe* Joda. Men det finnes jo en god del som er så oversminket at de ser helt jævlige ut og som sannsynligvis er kjempesøte om de hadde fjernet 90% av sminken... :o)

hehe, det er godt mulig :)

Skrevet

Du kan sammenligne det med om du skal selge en sundrusta 40 år gammel amerikansk bil, du bruker hønsenetting og sparkel for å dekke over alle gørra og så lakker du over hele greia så bilen ser splitrandes ny ut ! :_)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...