Dorthe Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Send en mail og si det, det er mest realt. Nå er heller ikke jeg en av de som synes det er noen krise å bli gjenkjent her da, men det er mye informasjon jeg ikke har lagt ut her nettopp fordi jeg tror jeg er lett gjenkjennelig. 0 Siter
frosken Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Jeg hadde syntes det bare var moro om noen kjente meg igjen fra DOL. Det jeg sier her inne, kunne jeg sagt i RL også, så sånn sett bekymrer jeg meg ikke. Hadde jeg lagt ut sensitive ting om min familie og meg, så hadde jeg nok vært litt mer forsiktig, ja ;-) Jeg skriver heller ikke mer enn at jeg kan stå for deg om noen som kjenner meg i RL skulle skjønne at det var jeg som skrev her inne. Forøvrig har jeg fortalt om deg til mine medstudenter på en forelesning, togli :-) Det var i forbindelse med diskusjoner om funksjonshemming og CI. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Jeg skriver heller ikke mer enn at jeg kan stå for deg om noen som kjenner meg i RL skulle skjønne at det var jeg som skrev her inne. Forøvrig har jeg fortalt om deg til mine medstudenter på en forelesning, togli :-) Det var i forbindelse med diskusjoner om funksjonshemming og CI. Så artig da :-))) 0 Siter
birdie Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Jeg syns det er mer stakkarslig enn farlig å dele ut personlig informasjon til vilt fremmede på internett. Jeg er kanskje gammeldags sånn sett men jeg blir helt matt av enkelte her inne som hele tiden må jabbe om livene sine og alt det innebærer, skryting av partnere osv. :-) Hørte du ikke kongens tale i går, da, der han berømte Internettfora for sitt bidrag til den gode samtalen? 0 Siter
Gjest Kan det være meg mon tro? Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Ble litt redd nå. Kan du si hvilket fylke vi snakkerr om? 0 Siter
Gjest si ifra Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Jeg er helt enig med deg. Enkelte brukere her har jeg fulgt med over flere år og vet alt om dem, fra barnas navn, hva de heter, når de ble skilt, når de fant ny kjæreste, når eksen ble gift på nytt, når de flyttet. osv, osv. I tillegg ble jeg medlem at et dol-galleri ved å bruke et falskt bilde.... så utseende er heller ikke hemmelig. Det mangler bare personnummer så kan jeg ta over livene deres. :-/// Det er kjedelig når noen er uærlige, og hva er vitsen med å samle på opplysninger? 0 Siter
tonie Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Jeg hadde likt å få vite det hvis noen kjente meg igjen. Det hadde ikke vært den store katastrofen for meg om det skjedde, men jeg ser jo helst at det ikke gjør det:) 0 Siter
Gjest Rare folk- Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hvordan kan du finne det ut? Samler du på info? Jeg har ikke peiling på noen av folka her inne,hverken hvor mange unger de har,om det er gutt eller jente, gift,skilt singel o.s.v eneste jeg vet er at lilemus snart får gubben i hus:p hehe.. Vet ikke hvem hun er altså! Vi bor i hver vår halvdel i landet. 0 Siter
tonie Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Jeg er helt enig med deg. Enkelte brukere her har jeg fulgt med over flere år og vet alt om dem, fra barnas navn, hva de heter, når de ble skilt, når de fant ny kjæreste, når eksen ble gift på nytt, når de flyttet. osv, osv. I tillegg ble jeg medlem at et dol-galleri ved å bruke et falskt bilde.... så utseende er heller ikke hemmelig. Det mangler bare personnummer så kan jeg ta over livene deres. :-/// Du kan jo ikke vite at bildene de andre dolerne legger ut av seg selv er ekte, da. Kanskje de er like sleipe som deg;) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hvordan kan du finne det ut? Samler du på info? Jeg har ikke peiling på noen av folka her inne,hverken hvor mange unger de har,om det er gutt eller jente, gift,skilt singel o.s.v eneste jeg vet er at lilemus snart får gubben i hus:p hehe.. Vet ikke hvem hun er altså! Vi bor i hver vår halvdel i landet. ''eneste jeg vet er at lilemus snart får gubben i hus:p hehe.. Vet ikke hvem hun er altså! Vi bor i hver vår halvdel i landet.'' *Hahahaha* Hadde det vært så vel du! Jeg får ham dessverre ikke i hus, men han slutter å reise bort i ukesvis i strekk i det minste. 0 Siter
Gjest vil ikke vite dette, men... Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Ble litt redd nå. Kan du si hvilket fylke vi snakkerr om? Agder.. 0 Siter
Gjest vil ikke vite dette, men... Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Ikke meg da Hehe, bra det da! Kan tenke det må være litt ubehagelig for den dette gjelder.. 0 Siter
Gjest vil ikke vite dette, men... Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hvordan kan du finne det ut? Samler du på info? Jeg har ikke peiling på noen av folka her inne,hverken hvor mange unger de har,om det er gutt eller jente, gift,skilt singel o.s.v eneste jeg vet er at lilemus snart får gubben i hus:p hehe.. Vet ikke hvem hun er altså! Vi bor i hver vår halvdel i landet. Jeg samler ikke på info, men enkelte svarer på veldig mange tråder under samme nick. Hvis man da er her en del er det ikke til å unngå at man etterhvert vet litt av hvert om ulike.. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Synes du skal fortelle til vedkommende at du har gjenkjent vedkommende her på dol. Hadde iallefall satt pris på om noen fortalte at de hadde gjenkjent meg her. 0 Siter
Gjest vil ikke vite dette, men... Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hvorfor er det stakkarslig? Man føler jo nesten som man snakker med gamle venner her inne ;-) Forøvrig deler jeg aldri svært personlige ting med folk her inne jeg heller, men det er mest fordi jeg ikke ønsker at mine barn en eller annen gang skal kunne lese om sexlivet til mora si her på sidene (og ja, jeg har nok iallefall en framtidig dol'er her i huset;-)) Ja, det er akkurat det som er så skummelt! Man føler at man snakker med gamle kjente, men det gjør man jo ikke!! Kan ikke vite om dem som er her er slik de gir seg ut for.. Og for ikke å snakke om de som bare er innom tilfeldig eller aldri skriver noe.. Grunnen til at jeg sier i fra er bare fordi jeg vet det må være ubehagelig for den jeg nå har oppdaget som jeg vet mye om! Hadde jeg vært slu nok kunne jeg jo spredt denne informasjonen til alle kjente! 0 Siter
Gjest vil ikke vite dette, men... Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 ''Tenk om det ikke hadde vært meg men en gærining.. '' Du kan nå være en gærning for alt vi vet... Før i gamle dager så hadde mange av oss egne hjemmesider her på Dol ofte med bilde o.l., eg for min del hadde bilde både av meg og mine barn, adressa, telefonummer og adresse og det var helt uproblematisk. Eg skjønner ikkje anonymitets behovet, men det får være opp til Dol og hver enkelt bruker. Er det meg du kjenner kanskje ? Hjelpes...!! Hva hvis fremtidig arbeidsgiver fant det ut? Svigermor? Barn? ALT, inkl sexliv!! (snakker ikke spesielt om deg her nå altså) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Jeg samler ikke på info, men enkelte svarer på veldig mange tråder under samme nick. Hvis man da er her en del er det ikke til å unngå at man etterhvert vet litt av hvert om ulike.. ''Hvis man da er her en del er det ikke til å unngå at man etterhvert vet litt av hvert om ulike.'' Phø, jeg er her mye og jeg husker omtrent nada om de fleste. Det er diskusjonene og informasjonen om forskjellige ting som interesserer meg, ikke personene bak. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hjelpes...!! Hva hvis fremtidig arbeidsgiver fant det ut? Svigermor? Barn? ALT, inkl sexliv!! (snakker ikke spesielt om deg her nå altså) ''Hva hvis fremtidig arbeidsgiver fant det ut? Svigermor? Barn? ALT, inkl sexliv!'' Ja og hva så? Sønnen min er her inne sjøl, og han kjenner nicket mitt fra mange år tilbake og kan lese så mange innlegg han orker skrevet av meg. Og hvis min fremtidige arbeidsgiver skulle være interessert i mitt sexliv, så måtte det være en suspekt arbeidsgiver. Svigermor har eg ikkje for øyeblikket. Eg pleier å være åpen og ærlig om det meste, også i RL, har ikkje noe å skjule sjøl om eg har mange "svin på skogen", men eg forsøker å ikkje utlevere andre (så der er eg tilbakeholden). Har tidligere blitt gjennkjent her inne, av ei eg også kjente i RL, det medførte ikkje at eg holdt noe tilbake! I couldn`t care less! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Jeg føler meg alltid truffet når slike tråder kommer opp. ) På den annen side er jeg så elendig på å lyve eller å skrive under andre nick at jeg hadde kommet til å avsløre meg selv med engang uansett. Ikke at jeg synes jeg har lagt ut så veldig mye sensitiv informasjon om meg og mine heller. Noe har det nok vært, men jeg har skjerpet meg betraktelig i forhold til "de gode gamle dager" her på DOL da vi delte omtrent alt. ) Jo, du har lagt ut ekstremt mye sensitivt. Alt fra sexlivet ditt til hva du jobber med, til høyde og vekt og masse annet. Jeg ville skjerpet meg. Tenk på barna dine, det er ikke sikkert de synes dette er ok når de blir eldre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.