mariaflyfly Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Jeg ville sendt en mail eller dagt ifra på en annen måte, det er mest fair å gjøre. Alt jeg skriver på dol er ting jeg kan stå inne for i RL, så om noen kjente igjen meg hadde det på ingen måte være krise. 0 Siter
Babette Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Jeg ville sendt en mail eller dagt ifra på en annen måte, det er mest fair å gjøre. Alt jeg skriver på dol er ting jeg kan stå inne for i RL, så om noen kjente igjen meg hadde det på ingen måte være krise. Problemet er vel ikke først og fremst en selv. Jeg tenker også at jeg kan stå inne for det jeg forteller, men hvis noen først kjenner meg igjen, vet de også hvem jeg sikter til hvis jeg klager over vanskelig svigermor, bortskejmte stebarn, sjefen min som går på polet i arbeidstida eller eksen som flørter med meg bak ryggen på kona. Og jeg er ikke så sikker på at de vil sette pris på å bli hengt ut. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Jeg tror ikke jeg ville foretatt meg noe som helst, med mindre du "kjenner" vedkommende både her inne og i RL. Sender man mail vil man jo skape en relasjon, som kanskje heller ikke andre parten ønsker. Du vil jo også måtte "avsløre" deg selv overfor vedkommende, med mindre du sender en helt anonym mail, og det ville være dårlig gjort. Tenker av og til at noen kan kjenne igjen meg på ting jeg sier, men det ville egentlig ikke være noen krise. Hadde noen av de jeg "kjenner" litt her inne kjent meg igjen, og sendt meg en mail, ville jeg antakelig bare synes det var hyggelig. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Problemet er vel ikke først og fremst en selv. Jeg tenker også at jeg kan stå inne for det jeg forteller, men hvis noen først kjenner meg igjen, vet de også hvem jeg sikter til hvis jeg klager over vanskelig svigermor, bortskejmte stebarn, sjefen min som går på polet i arbeidstida eller eksen som flørter med meg bak ryggen på kona. Og jeg er ikke så sikker på at de vil sette pris på å bli hengt ut. Det er klart. Derfor er det jo mest fair å si ifra dersom man skulle kjent igjen en nabo eller beskjent på dol. 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 nå bekymrer vel folka her inne seg om det er dem du snakker om..hehe..så da bør du vel nesten si det til personen slik at folk ikke blir ekstra redde for å utlevere seg/stille spm.. LOL 0 Siter
KaVa Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Det er helt sikkert flere inne på DOL som vet hvem jeg er IRL. Derfor skriver jeg ikke i svært personlige emner (seksualitet el lign). Det jeg skriver her inne, står jeg for IRL også. Så dersom noen kjenner meg, er det bare å gi beskjed :-) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Det er helt sikkert flere inne på DOL som vet hvem jeg er IRL. Derfor skriver jeg ikke i svært personlige emner (seksualitet el lign). Det jeg skriver her inne, står jeg for IRL også. Så dersom noen kjenner meg, er det bare å gi beskjed :-) Sånn tenker jeg og! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Jeg syns det er mer stakkarslig enn farlig å dele ut personlig informasjon til vilt fremmede på internett. Jeg er kanskje gammeldags sånn sett men jeg blir helt matt av enkelte her inne som hele tiden må jabbe om livene sine og alt det innebærer, skryting av partnere osv. :-) ''[...]skryting av partnere osv.'' Det hadde vel vært mye verre om de bare snakket stygt om og klagde på partnerene sine? 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 ''[...]skryting av partnere osv.'' Det hadde vel vært mye verre om de bare snakket stygt om og klagde på partnerene sine? ;-) Skulle tro det, ja:-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 ''Men enten jeg vil det eller ikke, så husker jeg endel av det jeg leser.'' Det gjør selvfølgelig jeg også, men jeg husker så og si aldri hvem som har skrevet de tingene jeg husker. Og prøver jeg meg på en "er det ikke du som..." så tror jeg at jeg har tatt feil i 90% av tilfellene. Jeg husker ofte med nick. Særlig nick jeg har sett flere ganger før. Jeg går ikke inn for det- det bare blir sånn. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Jeg husker ofte med nick. Særlig nick jeg har sett flere ganger før. Jeg går ikke inn for det- det bare blir sånn. Skulle gjeerne hatt litt bedre hukommelse selv, jeg, er upraaktisk å glemme og blande sammen sånn som jeg gjør. For å si det sånn, det er ikke bare på DOL det er sånn. :-D 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 sitter ikke å utleverer meg her til fremmede, så ingen fare med meg.. 0 Siter
Gjest vil ikke vite dette, men... Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Nå har jeg fått kontakt med den dette gjelder, så de som ikke har hørt noe kan slippe å bekymre seg mer:) 0 Siter
Gjest vil ikke vite dette, men... Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Så send mail til vedkommende i stedet for å poste hint her. Mente ikke å gi hint for at andre skulle bli bekymret over om det var dem, men for å (event) berolige "kan det være meg mon tro". Har dessuten fått sagt fra til den dette gjelder, så de som ikke har hørt noe kan nå ta det med ro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.