Gå til innhold

Rydde ut jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ryddet ut jula i dag. Som regel synes jeg det er kjempedeilig å få treet ut, men i år hadde jeg ikke lyst. Det var så pent, ikke rydde det noe særlig heller, så hadde det ikke vært for at kjæresten reiser på jobb i morra og blir borte en tid så hadde det fått stå til helgen i alle fall.

Juledukene og nissebyen er pakket sammen, lyspyramidene likeså. Julesnopet går mot slutten, dvs. 1/2 pose Operamints og en pose Julefavoritter fra Nidar ser ut til å overleve nyttårshelga. :o) Resten av daimkaka delte vi nettopp og nå har jeg gått løs på resten av de brune kakepinnene, dyppet i te er de kjempegode! ;o)

Fortsetter under...

Gjest girasol
Skrevet

Vi venter alltid til etter 6.januar vi! Det er de hellige tre kongers dag, og hører liksom med til min oppfatning av julefeiring :) Dessuten er det jo 13.dag jul! Vi skal dessuten på juletrefest den 5. Så alt i alt er det jul noen dager til her hos oss :)

Men vi setter ikke ut noen juleting før lille julaften om ettermiddagen heller da! Så vi rekker ikke å bli lei av dem frem til 6.januar.

Skrevet

jeg fikk forbud om å røre noe i dag :) hadde det vært opp til meg hadde det blitt fjernet i dag! er møkk lei julen nå!

så skal ta det i morgen når gubben er på jobb:) blir godt å komme til normal hverdag igjen.

Skrevet

Eg har nesten ikkje pynta til jul.

Hengte først opp julestjerna i forgårs, så den skal nå få henge litt til og så må eg brenne opp de lilla stearinlysa...og det var i grunnen alt for i år.

Gjest annlovinda
Skrevet

Her skal både julepynt og tre få stå til søndag.

Kaster aldri ut julepynten før helga etter nyttårsaften. Men har heller ikke gått lei da, vi pyntet ikke før på lillejulaften. Og det er jo faktisk ikke mer enn 9 dager siden.

Skrevet

Her skal både julepynt og tre få stå til søndag.

Kaster aldri ut julepynten før helga etter nyttårsaften. Men har heller ikke gått lei da, vi pyntet ikke før på lillejulaften. Og det er jo faktisk ikke mer enn 9 dager siden.

Jeg var heller ikke lei i år, men av praktiske grunner måtte treet ut i dag. :o)

Annonse

Skrevet

Rydder ut jula 13. eller 20. dag jul.. (Som regel 13..) Syns ikke det er lenge siden jeg pynta treet, jeg.. Jula har jammen gått fort i år!

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg var heller ikke lei i år, men av praktiske grunner måtte treet ut i dag. :o)

Skjønte det, så i ettertid at det stod at kjæresten skulle reise på jobb i morgen. Det jeg har ryddet ut i dag, er restene av godisen som har vært igjen, av åpnede poser. Så de slipper å rope på meg fra i morgen av, da er det til sunne matvaner, og mer trim. Posene som er uåpnet kan godt ligge igjen i kjølerommet til en annen anledning.

Men til søndag, da går all julepynt og tre ut, da holder det for min del.

:

Skrevet

Vi rydder nok i morgen vil jeg tro, i alle fall i løpet av de første dagene. Jeg orker ikke dette styret her lenger, i alle fall ikke juletreet.

Skrevet

Vi skal være ute av leiligheten i løpet av de neste 10 dagene, så her skal det meste ryddes ut... Kan ikke si jeg gleder meg til dette flyttestyret!!

Skrevet

Imorgen fyker jula ut her! Mannen begynner på jobb imorgen, ungene begynner på skolen på torsdag og jeg begynner på jobb igjen på fredag. Deilig å ha fått unna alt julestyr før vi er på'an igjen :)

candyqueen_83
Skrevet

20 dag jul, dvs 13 januar rydder vi bort

Annonse

trollemor;o)
Skrevet

Uff så trist,,,,, Nei her skal jula vare til over helga:o)

Skrevet

Vi drar bort i helgen, så juletreet ryker ut før den tid. Jeg kan kanskje klare å ha pynten stående til vi kommer hjem.... Men som regel så forsvinner alt i dragsuget :) Min mann synes det var for tidlig å rydde bort alt før helgen, så vi får se.Det er jo koselig også med pynten. Ingen hast egentlig, men til 13januar? Nope!! Kakene er nesten spist opp, så det blir ikke kastet noe slikt :)

Skrevet

Nei, vi venter litt medå rydde ut jula. Vi var vekke en uke, så vi har ikke vært i eget hus med julepynt så lenge.

Juletreeet var helt tragisk i år, det drysset da vi tok det inn torsdag før jul, så nå er det helt stusslig.... Det hadde veltet også mens vi var på ferie....

Men julepynten har vi i alle fall t.o.m. kommende helg, kanskje helt til nete helg!

Gjest Gurojenta
Skrevet

Tipper vi begynner å rydde ut i helga jeg.

Skrevet

Hos oss er det vanligvis jul fra lille julaften / julaftens formiddag til første helg etter nyttår - unntatt hvis f.eks. nyttårsaften er på lørdag, da blir det i korteste laget å ta vekk alt 1. januar.

Vi har ikke så mye julegreier at vi ikke kan ha det framme etpar arbeidsdager. Men jeg synes det er greiest å ta bortryddingen på dagtid en helg. Så søndag er nok alt på plass i eskene igjen.

Skrevet

Jeg rydda det lille jeg har av julepynt i går kveld, nå står juletreet bare der og venter på at kjæresten skal pælme det ut for meg når han våkner. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Vi tenkte egentlig å rydde ut alt i går (litt før vanlig), men kom hjem sent og orket ikke. Skulle egentlig ønske jeg kom hjem til et julefritt (og ryddig) hus i dag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...