Gjest Silver Fairy Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Kan noen hjelpe meg med navnet på et program på FEM? Det er en designkonkurranse (oppussing) der premien er jobb hos programlederen. Programlederen er kjent fra en serie der hun overrasker folk med å pusse opp deler av huset deres mens de er bortreist. Det er en britisk serie, men ikke 1-2-3-oppussing. Jeg trooor kanskje den heter noe sånt som From bottom up... Noen? 0 Siter
spyrothedragon Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Se om du ser det her, programmet for hele uka, http://vg.sesam.no/search/?c=t&q=&channels=fem&userSortBy=day 0 Siter
spyrothedragon Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Det er from the ground up with debbie travis tenker jeg? Debbie Travis: Designerjakten 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Det er from the ground up with debbie travis tenker jeg? Debbie Travis: Designerjakten Stemmer! Takker! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.