Gjest gu`så dårlig jeg er til å forklare Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Hvilket program må man ha for å få til en funsjon som viser hvilken plate som blir spilt (på spilleren) Hva heter denne funksjonen? (et slags banner som ruller over vinduet i spilleren...) 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Windows Media Player - Alternativer - Sett inn/Vis og så kommer det opp ulike ting å velge mellom. 0 Siter
Gjest gu`så dårlig jeg er til å forklare Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Windows Media Player - Alternativer - Sett inn/Vis og så kommer det opp ulike ting å velge mellom. Den er grei, men når jeg skal spille min brente cd i bilspilleren vil jeg se tittelen på sangen. Når en venn av meg har brent cd`er til meg ser jeg tittelen men ikke når jeg selv har brent cd. Så jeg regner med det er en funskjon mitt brennerprogram ikke har eller jeg ikke har oppdaget (fordi jeg ikke vet hva det heter engang...) 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Den er grei, men når jeg skal spille min brente cd i bilspilleren vil jeg se tittelen på sangen. Når en venn av meg har brent cd`er til meg ser jeg tittelen men ikke når jeg selv har brent cd. Så jeg regner med det er en funskjon mitt brennerprogram ikke har eller jeg ikke har oppdaget (fordi jeg ikke vet hva det heter engang...) Da har jeg ikke peiling. Jeg brenner ikke CD'er, det lukter så vondt :-) 0 Siter
Gjest gu`så dårlig jeg er til å forklare Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Hvilket brenneprogram bruker du? Windows mediaplayer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.