Gjest Elextra Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 .. og taperne blir som så ofte barna: http://www.nettavisen.no/verden/article1514830.ece Tragisk historie :/. 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Grusomt. Dessverre er det ikke noe vi kan gjøre for at denne kvinnen, eller andre mennesker som har blitt henrettet, skal komme tilbake. Det sitter kjempemange unge mennesker og venter på dødsstraff i de iranske fengslene. Mange av dem er kvinner som har blitt voldtatt og siden beskyld for utroskap. 0 Siter
Kalevala Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Hun sier: ''Jeg hadde blitt mishandlet så mye, og hadde lidd så lenge at jeg mistet kontrollen.'' Det må være forferdelig å leve i et land hvor undertrykkelsen av mennesker generelt og kvinner spesielt, er så omfattende. Her er det nok ingen offentlige instanser som trer støttende til når kvinner blir mishandlet. Snarere tvert imot. Om som du sier er det barna det går utover. Både i denne saken og ellers. De blir skadet - ofte både psykisk og fysisk, og når de vokser opp vet de ikke om noe annet liv. Det må jo være derfor dette bringes videre generasjon for generasjon. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Hun sier: ''Jeg hadde blitt mishandlet så mye, og hadde lidd så lenge at jeg mistet kontrollen.'' Det må være forferdelig å leve i et land hvor undertrykkelsen av mennesker generelt og kvinner spesielt, er så omfattende. Her er det nok ingen offentlige instanser som trer støttende til når kvinner blir mishandlet. Snarere tvert imot. Om som du sier er det barna det går utover. Både i denne saken og ellers. De blir skadet - ofte både psykisk og fysisk, og når de vokser opp vet de ikke om noe annet liv. Det må jo være derfor dette bringes videre generasjon for generasjon. Både tragisk og nesten uforståelig at slikt fremdeles skjer :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.