Gjest Geir Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Eg sitter på det ene barnerommet, og skriver på min bærbare pc da plutselig og uten forvarsel min sønns PC starter opp av seg sjøl! (kl.1445 om det betyr noe) Kan eg gjøre noe for å få en slutt på dette? Eller må eg tilkalle en djevelutdriver el.l.? 0 Siter
cathlin Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Det samme skjedde med min pc en gang. Så flyttet vi, og problemet forsvant. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Det samme skjedde med min pc en gang. Så flyttet vi, og problemet forsvant. Så det du sier er at, hvis eg skal få en slutt på dette så må eg flytte? 0 Siter
cathlin Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Så det du sier er at, hvis eg skal få en slutt på dette så må eg flytte? Ja, jeg bør vel nevne at etter en periode problemfri tid på det nye stedet, så kræsja den. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Ja, jeg bør vel nevne at etter en periode problemfri tid på det nye stedet, så kræsja den. Synd, for da var vel hele flyttinga bortkasta. 0 Siter
cathlin Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Synd, for da var vel hele flyttinga bortkasta. Jepp. 0 Siter
citoyen Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Det kan være spenningsfall i strømnettet. Når spenningen da tar seg opp igjen tror PCen at strømmen nettopp er blitt koblet til, og da slår den seg på. Du kan beskytte PCen med et overspenningsvern, det er ikke dyre saker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.