Gå til innhold

Limewire! Trenger hjelp :)

Anbefalte innlegg

Gjest undrine petrine
Skrevet

Noen her som bruker dette programmet? var hos ei venninne som viste meg hvordan det funka. Men etter å ha lastet det ned her hjemme, får jeg det bare ikke til. Får ikke lastet ned noenting, ikonet snurrer og snurrer og når det stopper får jeg bare opp en trekant hvor det står noe om mulig virus.

Finnes det andre like gode programmer, eller gjør jeg noe galt her?

Og er det heller smart å betale for limewire? Tror et står at for den profejsonelle delen, så oster det 21 dollar. Er det verdt det??

Skrevet

Kan ikke hun komme å vise deg hvordan det funker?? Legge det inn for deg. Jeg bruket det litt selv og vanlig versjon holder for meg

Gjest undrine petrine
Skrevet

Kan ikke hun komme å vise deg hvordan det funker?? Legge det inn for deg. Jeg bruket det litt selv og vanlig versjon holder for meg

Det har hun gjort, og skjønner heller ikke hvorofr jeg ikke får lastet ned noe. Mulig det har med virus å gjøre??Har hørt lmewire kan gi mye virus, har du hatt problemer med det???

Vet du om andre gratis-sider? Og betaler du forresten for din limewire??

AneM1365380603
Skrevet

Det kan være brannmuren som stopper programmet.

Skrevet

Det har hun gjort, og skjønner heller ikke hvorofr jeg ikke får lastet ned noe. Mulig det har med virus å gjøre??Har hørt lmewire kan gi mye virus, har du hatt problemer med det???

Vet du om andre gratis-sider? Og betaler du forresten for din limewire??

Har ikke hatt noe problemer med virus, laster ned musikk og det er ikke virus i mp3 så langt jeg vet. Du kan kanskje sjekke om du har noen programmer som skal beskytte mot virus og lignende som blokkerer programmet. Norton internet security e.l.

Bruker den som er grtis, tror jeg, har ihvertfall aldri betalt for den og den funker fint :)

Gjest undrine petrine
Skrevet

Det kan være brannmuren som stopper programmet.

Har du peil på hvordan jeg får gitt tilgang til Limewire, da? Har ikke et virusprogram som blokkerer Limewire.... (=Norman)

Kjipt, har lastet ned pro-versjonen nå...og den kostet jo litt,men det funker enda ikke....får opp advarsler om virus og bilde av en hengelås....

AneM1365380603
Skrevet

Har du peil på hvordan jeg får gitt tilgang til Limewire, da? Har ikke et virusprogram som blokkerer Limewire.... (=Norman)

Kjipt, har lastet ned pro-versjonen nå...og den kostet jo litt,men det funker enda ikke....får opp advarsler om virus og bilde av en hengelås....

Du kan sjekke om det er Windows' egen brannmur som blokkerer. Du finner det i kontrollpanelet. Legg til Limewire over tillatte programmer.

Gjest undrine petrine
Skrevet

Fant ut av det!!! Leste litt på brukerhjelp...måtte rett og slett gåinn påshow/hide og mekke til litt der... :) :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...