Gå til innhold

Hjelp! Allergisk reaksjon i hele ansiktet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg har fått en allergisk reaksjon på noe, som har gitt meg utslett i hele ansiktet.

Var innom apoteket i går, og ble anbefalt å bruke en hydrokortisonkrem. Men jeg har så lyst til å smøre ansiktet med aloe vera i tillegg, som lindring til heten! Kan jeg smøre aloe vera over hydrokortisonkremen, eller vil det ødelegge funksjonen til kremen? Den ligger som en hinne på ansiktet og er klissete, og ansiktet er varmt og hovent i tillegg til at det er prikkete og nuppete...

Fortsetter under...

Gjest jølsa
Skrevet

Vet ikke,men kanskje du skulle ringe til apoteket for å høre om det?

Gjest liwuie
Skrevet

Hydrokortisonkremen kan være synderen. Jeg har fått allergiske reaksjoner mot den. Opphovning og røde flekker som klør. Hør med legen din om du kan få noe annet i stedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...