Tweak Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Huff, jeg har fått en allergisk reaksjon på noe, som har gitt meg utslett i hele ansiktet. Var innom apoteket i går, og ble anbefalt å bruke en hydrokortisonkrem. Men jeg har så lyst til å smøre ansiktet med aloe vera i tillegg, som lindring til heten! Kan jeg smøre aloe vera over hydrokortisonkremen, eller vil det ødelegge funksjonen til kremen? Den ligger som en hinne på ansiktet og er klissete, og ansiktet er varmt og hovent i tillegg til at det er prikkete og nuppete... 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Vet ikke,men kanskje du skulle ringe til apoteket for å høre om det? 0 Siter
Gjest liwuie Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Hydrokortisonkremen kan være synderen. Jeg har fått allergiske reaksjoner mot den. Opphovning og røde flekker som klør. Hør med legen din om du kan få noe annet i stedet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.