Gjest Mange med mageproblemer Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Det er en kebabsjappe her hvor jeg bor. I det siste har mange litt syke av maten. Jeg vil gjerne få matkontrolører til å sjekke de. Hvordan gjør jeg det? 0 Siter
mrxx Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Er det ikke bare å ringe mattilsynet og gi beskjed? 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Jeg tror den mest vanlige grunnen til at steder blir sjekket, er at pasienter kommer dårlige til lege. Lege må videre melde dette tiil kommunelegen som setter igang tiltak. Mulig jeg tar feil.. 0 Siter
Gjest legen melder fra Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 http://www.mattilsynet.no/om_mattilsynet/kontakt_oss_18548 Det aller viktigste er jo at de som blir syke kommer seg til legen, som kan ta bakterieprøve og melder inn på riktig måte. 0 Siter
adelie Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Tipse bydelsoverlegen tror jeg, og så tar de det videre derfra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.