Gå til innhold

Kjip jobbsituasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Sutre & Klage
Skrevet

Jeg bare MÅ klage litt igjen.... Jeg mistrives på jobb, noe inni granskauen! Og for at mannen min ikke skal være nødt til å høre mer om dette, så må jeg få skrive et sutreinnlegg her :o)

For et år siden byttet jeg jobb fordi jeg var overarbeidet i en mellomlederstilling. Jeg søkte på en jobb som jeg syns virket veldig enkel og lettvint, og fikk den. Jeg er både over- og feilkvalifisert til denne jobben, og etter ca 3 uker var det ikke mer å lære i denne jobben.

Ikke er det mulig å videreutdanne seg herfra heller, ikke ta noe mer kurs da det ikke er andre arbeidsoppgaver som naturlig hører til denne jobben.

Og så er det de andre ansatte.... Vi er ca 10 stk, 8 av disse er menn i alderen 34 - 45. Og de er så KULE!!! De oppfører seg som en gjeng guttunger i 14 års alderen. Det er roping og skriking og sjikanering av alle som ikke er så kule og rike og snobbete som de selv.

Jeg har før arbeidet på kvinnedominerte arbeidsplasser, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri før har hørt så mye ondskapsfull sladder i hele mitt liv som jeg hører nå - daglig!!

En liten dose av disse gutta er greit nok, men jeg har dem sammen med meg 8 timer per dag! I tillegg til at arbeidsoppgavene er kjedelige og det er ekstremt lite å gjøre. Holder på å miste forstanden føles det som....

Har de siste dagene syslet med tanker om å sykemelde meg, men jeg er jo ikke syk! Det blir jo helt feil.

Men hva gjør jeg? Kom med innspill!!

Skrevet

Hva du gjør? Det må jo å skifte jobb, hvis du sliter så jævlig på jobben, så har du ikke annet valg enn å slutte. Du kommer til å ødelegge deg selv med å bli værende der.

Du hadde nok kanskje tenkt litt for lite i gjennom hva du bega deg ut på når du skiftet til denne jobben. Men det er fort gjort hvis du var overarbeidet og lei der du kom i fra også.

Forøvrig så er det enten noe galt med jobben din eller deg selv hvis du blir overarbeidet i en stilling over lang tid.

Nei, sett deg ned og let etter noe annet.

Skrevet

Når man mistrives så til de grader på en arbeidsplass, så er det vel på tide å se seg om etter noe annet.

Hold ut mens du søker på andre jobber, så ordner det seg til slutt skal du se!

Lykke til!

Mrs. Wallace
Skrevet

OK, la oss oppsummere:

''Jeg er både over- og feilkvalifisert til denne jobben, og etter ca 3 uker var det ikke mer å lære i denne jobben.''

''Ikke er det mulig å videreutdanne seg herfra heller''

''Og så er det de andre ansatte....''

''..arbeidsoppgavene er kjedelige og det er ekstremt lite å gjøre. Holder på å miste forstanden føles det som.... ''

Du misliker arbeidsoppgavene, har ingen utviklingsmuligheter, misliker samtlige kolleger og mistrives med miljøet og tonen der. Lurer du virkelig på hva du skal gjøre? Du må selvsagt finne deg en annen jobb.

Lykke til!

tzatziki1365380058
Skrevet

OK, la oss oppsummere:

''Jeg er både over- og feilkvalifisert til denne jobben, og etter ca 3 uker var det ikke mer å lære i denne jobben.''

''Ikke er det mulig å videreutdanne seg herfra heller''

''Og så er det de andre ansatte....''

''..arbeidsoppgavene er kjedelige og det er ekstremt lite å gjøre. Holder på å miste forstanden føles det som.... ''

Du misliker arbeidsoppgavene, har ingen utviklingsmuligheter, misliker samtlige kolleger og mistrives med miljøet og tonen der. Lurer du virkelig på hva du skal gjøre? Du må selvsagt finne deg en annen jobb.

Lykke til!

Grei oppsummering, det der :)

Konklusjonen tiltredes, forøvrig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...