pekkaline Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Det har jeg tenkt å skaffe meg. Har du en du er fornøyd med så tips meg gjerne. Er lei av våte sko..... 0 Siter
morsan Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Uansett hva lsgas type du kjøper, så kjøp en med _timer_! Da slår den seg av selv etter x antall minutter, fremfor at den durer og går til du husker på å slå av. Vi har en Adax skotørker, som er en sånn med 4 rør som det blåses varmluft ut av. Funker kjempefint. 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 Uansett hva lsgas type du kjøper, så kjøp en med _timer_! Da slår den seg av selv etter x antall minutter, fremfor at den durer og går til du husker på å slå av. Vi har en Adax skotørker, som er en sånn med 4 rør som det blåses varmluft ut av. Funker kjempefint. Takk for tips, det med timer var lurt. 0 Siter
Hugmee Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Skjønner jeg godt at du ønsker deg Vi kjøpte en i sommer da det bare regnet og ungene var våte fra innerst til ytterst flere ganger om dagen. Skjønner bare ikke hvorfor vi ikke gjorde det før. Så deilig å slippe å stappe avispapir i cherroxene "hele vinteren". Støtter morsan sitt tips om timer, vi har og en med fire rør - kjøpte på salg i sommer, men husker ikke merket. 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 Skjønner jeg godt at du ønsker deg Vi kjøpte en i sommer da det bare regnet og ungene var våte fra innerst til ytterst flere ganger om dagen. Skjønner bare ikke hvorfor vi ikke gjorde det før. Så deilig å slippe å stappe avispapir i cherroxene "hele vinteren". Støtter morsan sitt tips om timer, vi har og en med fire rør - kjøpte på salg i sommer, men husker ikke merket. hm..ja det var litt av en sommer gitt. Vi har snakket så mange ganger om å kjøpe skovarmer, nå gidder jeg ikke la det bli med praten Gleder meg! 0 Siter
adelie Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har en som ikke durer. Det ser ut som noen bittesmå sko, de har varemelement i seg, og blir ikke for varme. Med ledning til strømuttak. Heeelt stille. Spørs hvor mange sko du skal tørke da, men jeg er veldig happy med disse, tørker cherox over natta, og andre sko på kortere tid. Fikk den i gave så jeg vet ikke hvorfra.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Uansett hva lsgas type du kjøper, så kjøp en med _timer_! Da slår den seg av selv etter x antall minutter, fremfor at den durer og går til du husker på å slå av. Vi har en Adax skotørker, som er en sånn med 4 rør som det blåses varmluft ut av. Funker kjempefint. Vi har også en firerørsvariant med varmluft, og er veldig fornøyde. Tørker både støvler og votter med den. 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 Jeg har en som ikke durer. Det ser ut som noen bittesmå sko, de har varemelement i seg, og blir ikke for varme. Med ledning til strømuttak. Heeelt stille. Spørs hvor mange sko du skal tørke da, men jeg er veldig happy med disse, tørker cherox over natta, og andre sko på kortere tid. Fikk den i gave så jeg vet ikke hvorfra.. Jeg har ikke tenkt over at de kan dure...hm... håper ikke den min mann handler er for bråkete da. Han dro likegodt ut for å kjøpe en nå etter middagen. Ser frem til å få tørket sko på en greiere måte 0 Siter
adelie Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har ikke tenkt over at de kan dure...hm... håper ikke den min mann handler er for bråkete da. Han dro likegodt ut for å kjøpe en nå etter middagen. Ser frem til å få tørket sko på en greiere måte Durer sikkert som en støvsuger 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 Durer sikkert som en støvsuger Han kom hjem med en Wilfa med timer Den er plassert i gangen og den bråkte ikke som en støvsuger hehe. Er så fornøyd atte 0 Siter
adelie Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Han kom hjem med en Wilfa med timer Den er plassert i gangen og den bråkte ikke som en støvsuger hehe. Er så fornøyd atte Så bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.