Gå til innhold

Utslett (posta på hud og hår også)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våkna i natt av ufattelig svie på innsiden av lårene, stod opp og oppdaga mange røde prikker. Smurte på fet krem, men svien gikk ikke bort. Det har ikke minka i dag, har smurt på jevnlig. Klarer ikke finne ut hva det kan være for noe, eller hva som egentlig hjelper. Smurte med aloevera også, det lindra godt ei lita stund iallfall. Har ingen anelse om hva dette kan være, noen som har forslag. Er gravid da, men kan ikke forstå at det skal ha noe med saken å gjøre....

Fortsetter under...

Skrevet

Sønnen min fikk en gang røde prikker og store sviende, røde områder etter å ha brukt et plagg som ikke var vasket først. Det var helt utrolig. Fikk dusjet han og det kom seg etter et døgn. Kan det være tilfelle her?

Skrevet

Sønnen min fikk en gang røde prikker og store sviende, røde områder etter å ha brukt et plagg som ikke var vasket først. Det var helt utrolig. Fikk dusjet han og det kom seg etter et døgn. Kan det være tilfelle her?

Nei, skifta ikke til klær jeg ikke hadde brukt før i natt :-) Sengetøyet er heller ikke nytt og uvaska. Ellers har jeg hørt om slike reaksjoner på uvaska klær. Derfor vasker jeg alltid klærne før jeg bruker dem. Håper det gir seg snart. Dusja jo i dag tidlig, og det ble ikke noe bedre av det heller. For ordens skyld har jeg heller ikke begynt med ny såpe eller krem...

Skrevet

Hvis du finner ut hva det er så må du gjerne gi meg et hint. Min datter har fått noe likt bak på skulderen. Jeg skal innom apoteket å høre om de vet hva det kan være for vi har ikke legetime før mandag ettermiddag til henne. Jeg skal melde deg dersom vi får noe svar på dette. Hun har vel hatt det ca 5-6 dager nå stakkars, og det plager henne mest på kvelden selv om hun kjenner det hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...