Gå til innhold

Nuvaring

Gjest plages med pms

Anbefalte innlegg

Gjest plages med pms
Skrevet

Er svært plaget med pms. Skulle bruke nuvaring i forb med dette. Har ikke prøvd ennå, men har pms nå. Hva om jeg setter den inn og ser om den funker? Er det noe poeng i det? Har ikke partner for tida, så spiller ingen rolle om den ikke funker preventivt ennå.

Fortsetter under...

Skrevet

Etter oppskriften skal du vel egentlig ikke sette den før etter mens??? Husker ikke helt hvordan det der var, men det er jo ikke poenget mitt. Poenget mitt er at for meg funket det bra med nuvaring mot pms. Helt glimrende faktisk. Kan ikke tenke meg at det skulle være noe problem om du setter den inn nå, fu forvirrer nok kroppen litt da men. Uansett tror jeg ikke den vil virke så kjapt at du merker pms forsvinner med en gang. :o)

Gjest plages med pms
Skrevet

Etter oppskriften skal du vel egentlig ikke sette den før etter mens??? Husker ikke helt hvordan det der var, men det er jo ikke poenget mitt. Poenget mitt er at for meg funket det bra med nuvaring mot pms. Helt glimrende faktisk. Kan ikke tenke meg at det skulle være noe problem om du setter den inn nå, fu forvirrer nok kroppen litt da men. Uansett tror jeg ikke den vil virke så kjapt at du merker pms forsvinner med en gang. :o)

Takk for svar:) Kjekt at den hjalp mot pmsen din da. Jeg har prøvd nuvaring før en gang, da fikk jeg pms når jeg ikke skulle ha det. Altså, jeg ble mer hormonell etter at jeg satt inn nuvaring. Men har en følelse av at jeg kjente veeeeeeldig godt etter da, fordi jeg hadde lest om bivirkningene. Så gjør et nytt forsøk.

Fikk du forresten økt apetitt av den? Så det var en bivirkning. Den virker kanskje ikke så raskt, kroppen må jo også omstille seg...så får se hva det blir ut av det. Hvor mange dager gir jeg det tro?

Skrevet

Takk for svar:) Kjekt at den hjalp mot pmsen din da. Jeg har prøvd nuvaring før en gang, da fikk jeg pms når jeg ikke skulle ha det. Altså, jeg ble mer hormonell etter at jeg satt inn nuvaring. Men har en følelse av at jeg kjente veeeeeeldig godt etter da, fordi jeg hadde lest om bivirkningene. Så gjør et nytt forsøk.

Fikk du forresten økt apetitt av den? Så det var en bivirkning. Den virker kanskje ikke så raskt, kroppen må jo også omstille seg...så får se hva det blir ut av det. Hvor mange dager gir jeg det tro?

Hmmm. prøver å tenke etter her. Økt appetitt? Ikke som jeg merket spesielt nei. Jeg gikk opp i vekt, men det tror jeg nok skyldes mest at jeg sluttet å trene en stund. Så, nei, ikke økt apetitt.

Nuvaring var i grunne genialt for meg. Det står en hel masse i brosjyren om at menn ikke merker denne under samleie, det stemmer ikke. Gutta (2 stk i løpet av et års tid :o) likte den ikke. Men ellers var den bra. Blødningene ble betraktlig redusert, noe som til tider har vært et problem for meg. Blødningene har vært små også etter at jeg sluttet med ringen i sommer. Det gjør jo livet mer lettvint, men lurer jo på om det har skjedd noe rart inni meg da. P-piller hadde ikke den virkningen på meg. Men du og du så greit det var å slippe å ta piller hver dag. Men merket lite til andre bivirkninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...