skal Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 jeg vil rope og skrike jeg vil at hele verden skal se min smerte vil at den skal stoppe å le stoppe å smile stoppe å late bare se og høre så vil jeg gjemme meg i det sorteste hull der ingen kan se skammen, smerten angsten og gjørmen jeg løper frem skriker noen ser og trøster og jeg løper livredd bort for den er farlig - trøsten likevel vil jeg den som vugger sitt barn varsomt i sine armer nynner og hugger med dype tenner inn i hjertet varmen og smerten sorg og skrik og lengsel jeg vil og vil ikke jeg vet ikke 0 Siter
Gjest keira Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Kjære skal! Du vil og vil ikke. Hver dag kjemper du og har kjempet så hardt så lenge fordi du mest av alt vil. En dag skal_Jeg vil_ vil vinne over _Jeg vil ikke_. Det er ikke lett å se hvor langt en egentlig har kommet på veien når kaoset tar over og mørket slukker lyset. Klem fra 0 Siter
skal Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 Kjære skal! Du vil og vil ikke. Hver dag kjemper du og har kjempet så hardt så lenge fordi du mest av alt vil. En dag skal_Jeg vil_ vil vinne over _Jeg vil ikke_. Det er ikke lett å se hvor langt en egentlig har kommet på veien når kaoset tar over og mørket slukker lyset. Klem fra Takk! Det floker seg litt i dag. Vet det blir klarere igjen, er bare så vondt når det står på. 0 Siter
Gjest keira Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Takk! Det floker seg litt i dag. Vet det blir klarere igjen, er bare så vondt når det står på. Det er forferdelig! Og det kjennes ut som om det ikke vil løsne. Som om en bare lurer seg. Det er det som gjør det så tungt å komme igjennom. Du skriver godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.