Gå til innhold

kaos


skal

Anbefalte innlegg

jeg vil rope og skrike

jeg vil at hele verden skal se min smerte

vil at den skal stoppe å le

stoppe å smile

stoppe å late

bare se og høre

så vil jeg gjemme meg

i det sorteste hull

der ingen kan se

skammen, smerten

angsten og gjørmen

jeg løper frem

skriker

noen ser og trøster

og jeg løper livredd bort

for den er farlig -

trøsten

likevel vil jeg

den som vugger sitt barn

varsomt i sine armer

nynner

og hugger med dype tenner

inn i hjertet

varmen

og smerten

sorg og skrik og lengsel

jeg vil

og vil ikke

jeg vet ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære skal!

Du vil og vil ikke.

Hver dag kjemper du og har kjempet så hardt så lenge fordi du mest av alt vil. En dag skal_Jeg vil_ vil vinne over _Jeg vil ikke_.

Det er ikke lett å se hvor langt en egentlig har kommet på veien når kaoset tar over og mørket slukker lyset.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære skal!

Du vil og vil ikke.

Hver dag kjemper du og har kjempet så hardt så lenge fordi du mest av alt vil. En dag skal_Jeg vil_ vil vinne over _Jeg vil ikke_.

Det er ikke lett å se hvor langt en egentlig har kommet på veien når kaoset tar over og mørket slukker lyset.

Klem fra

Takk! Det floker seg litt i dag. Vet det blir klarere igjen, er bare så vondt når det står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det floker seg litt i dag. Vet det blir klarere igjen, er bare så vondt når det står på.

Det er forferdelig! Og det kjennes ut som om det ikke vil løsne. Som om en bare lurer seg. Det er det som gjør det så tungt å komme igjennom.

Du skriver godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...