Gå til innhold

FU for kvinner: Hva slags BH bruker du?

Anbefalte innlegg

Gjest mallet
Skrevet

Har inntrykk av at uansett hvilken størrelse man bruker, er den vanskelig å få tak i :).

Jeg bruker en av de mest vanlige størrelsene, 75C (nylig funnet ut at jeg ikke er 80B, slik jeg har trodd), og denne er bestandig utsolgt (var samme med 80B..).

Pussig, jeg synes ikke jeg finner annet enn 80B, jeg :)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg bruker minimizer-BH fra Triumph eller Lillyette. Minimizer får puppene til å se en størrelse mindre ut og gir veldig god støtte. Kjøper som oftest BH på Lindex.

Gjest Elextra
Skrevet

Pussig, jeg synes ikke jeg finner annet enn 80B, jeg :)

Det har antakelig endret seg siden jeg sluttet å kjøpe den størrelsen ;)

Gjest pushup
Skrevet

Jeg bruker push-up til vanlig. Jeg har små pupper, så det er en fordel at bhen gjør at de ser større ut.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg bruker enten t-skirt bh fra HM i 80 D, Vatterte bh'er fra La Senza i 80 E, eller t skirt BH i 75 DD fra Lindex (så lenge de er myke)

det er de jeg finner behagelig. Foretrekker de fra la senza, fordi jeg syns jeg har for små pupper, og de gir inntrykk av at de er litt større.

she sine bh'er er jeg overhodet ikke fornøyd med. De skal absolutt presse på meg bh i 75 (E), og de er så harde, så jeg får jo svimerker rundt ryggen!!! Kan ikke sitte med dem, må ta av bh'n om jeg setter meg ned med lap topen!

Selv det er behagelig å stå oppreist med dem... men får fortsatt dype røde svimerker rundt ryggen!

Bruker du DD og E, og synes likevel puppene er for små??

Da får du tenke en tanke til alle oss som bruker B og C, for ikke å snakke om A'ene *S*

(bruker selv C og synes egentlig størrelsen er ok, de kunne bare hatt litt mer "naturlig push-up")

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har schvææære pupper, så noe vattert løft-og-klem er ikke aktuelt for meg, da hadde de kommet i veien for ansiktet. ;)

Mine bh-er skal ha godt hold, spiler og helst brede stropper over skuldrene. Hverdags-bh-ene skal være behagelige, til fest kan jeg tåle litt mer pine.

Annonse

Skrevet

Jeg kjlper nesten alltid BH fra Triumph, kanskje fordi de er enklest å få tak i. Har brukt mye dempå en måte går i kryss, men har i senere tid også brukt andre modeller.

Liker ikke spiler, blir gjerne litt sår i huden (gammelt arr etter brystoperasjon).

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg kjoeper litt dyre BH-er, som har god kvalitet. Gjerne Calvin Klein.

Jeg bruker ikke de med innlegg og slikt, men de har spiler og er litt fòret. Men naa har jeg silikon ogsaa, saa det er fin form paa dem, og akkurat passe store til kroppen min. I enkelte BH-er faar jeg ogsaa kloeft...:-D Arti for meg som tidligere var en A/B cup....

Skrevet

Jeg burde vel ikke svare er siden jeg ammer, men shit...

Bruker 70DD/E, og sliter som søren... Det aller meste av bh'er starter på 75. Jeg har omsider funnet en som funker, Elle MacPherson ammebh, den koster ikke mindre enn 32 pund i London, og jeg kjøpte to nå i romjula, i tillegg til den jeg hadde fra før. Billig.... Jadda.

Vanligvis (altså når jeg ikke ammer) foretrekker jeg helt enkle bøylesaker uten sømmer og vatt og push-up og dill og dall. Pleier å hamstre på M&S når jeg er i England.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...