Gå til innhold

visdomstann, igjen....


uvitende......!

Anbefalte innlegg

uvitende......!

hei.

Jeg skal trekke alle vidsomstennene nå, hvordan ville dere gjort det? tatt en og en, eller to og to??

Hvor mye koster det å trekke disse tennene, går til fylkestannlegen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gurojenta

Det kommer helt an på hvor kompliserte de er.

Den første jeg trakk måtte opereres ut, nr 2 var litt enklere men fortsatt komplisert. Begge gangene hovnet jeg veldig opp og hadde problemer med både å snakke og å spise. Nr 3 var ute på en blunk, denne var helt vanlig og ukomplisert. Der kunne jeg godt trukket ennå en samtidig uten at det hadde gjort noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tannlegen bestemmer

Tror nok ikke det er opp til deg om du vil ta alle på en gang eller hvordan det gjøres. Det er det tannlegen som bestemmer.

Pris må du få fra tannlegen. Billig er det garantert ikke ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uvitende......!

Tror nok ikke det er opp til deg om du vil ta alle på en gang eller hvordan det gjøres. Det er det tannlegen som bestemmer.

Pris må du få fra tannlegen. Billig er det garantert ikke ....

nei, tannlegen sa at jeg kunne bestemme om jeg ville trekke 2 eller 4 ganger... så denne gangen er det opp til meg....

men hva ville du gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tannlegen bestemmer

nei, tannlegen sa at jeg kunne bestemme om jeg ville trekke 2 eller 4 ganger... så denne gangen er det opp til meg....

men hva ville du gjort?

Så "snill" tannlege du har da da :)

Når de borrer så vil de helst ikke sette bedøvelse rundt omkring i "hele" munnen da engang, iallefall ikke de tannlegene jeg har brukt.

Jeg har trekt to visdomstenner, den ene tannen måtte de skjære ut, så jeg hadde nok ikke taklet å tatt alle fire på en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...