drizzle Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har nettopp begynt å treffe en fyr, etter at vi har vært bekjente en stund. Vi har vært ute to ganger, første gang for ca tre uker siden. Så kom juleferien osv. Traff han i går for første gang siden juleferien. Spiste middag og endte hjemme hos meg, masse kos. Jeg merker at jeg har lyst å treffe han igjen snart, men ønsker ikke å være pågående og skremme ham vekk. Hvor lenge skal jeg drøye med å spørre om han vil møtes igjen, hvis jeg ikke hører fra ham først? Traff ham sist i gårkveld, som sagt. Burde vel være mer selvstendig etterhvert, men dette blir jeg aldri flink til Hjelp meg litt da, er dere snill! 0 Siter
Gjest vent litt... Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Syns du burde vente noen dager.. Hvis dere ikke er noe par kan det kanskje virke litt intenst for han å treffes annenhver dag, mannfolk er rare sånn.. Tidligst søndag vil jeg si.. kan også godt vente til uti neste uke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.