Gjest sodd Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Hennes & Mauritz? Miss Sixty? Er man tykk om man bruker størrelse 30 på Miss sixty bukser? Jeg er bare 160 høy. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg kjøper ikke bukser på H&M. men jeg bruker stort sett 34 eller 25-27 i de andre bukser som jeg kjøper.Litt avhengig av merke da.. Og jeg er 162 høy,tror jeg.. Men man har jo så forskjellig kropps bygning,så du behøver langt i fra være kjukk fordi om du bruker litt større str. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Får man fortsatt kjøpt mis sixty bukser? Hvor? Elsket de buksene ) I H&M og Only bruker jeg 29. du trenger ikke være tjukk for å bruke 30. Kommer helt an på fasongen. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Får man fortsatt kjøpt mis sixty bukser? Hvor? Elsket de buksene ) I H&M og Only bruker jeg 29. du trenger ikke være tjukk for å bruke 30. Kommer helt an på fasongen. Tror du får kjøpt de på "Millenium", Ellers har jeg sett på nettet,men husker ikke hvor.... Prøv å google det! :0) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Tror du får kjøpt de på "Millenium", Ellers har jeg sett på nettet,men husker ikke hvor.... Prøv å google det! :0) Millenium? Aldri hørt om ) 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Miss Sixty-bukser har aldri passet til meg, de passer jo bare til tenåringer uten rompe og hofter. Jeg er en voksen kvinne. Jeg bruker 33 (eller 40 om den skalaen brukes). Er 173 cm høy. Bukser fra Diesel og H&M (ikke ungdomsavdelingen) passer ofte godt til meg. Men det går jo ikke an å si om du er tykk eller ikke basert på buksestørrelse, folk har jo så forskjellig beinbygning. Jeg har brede hofter og bred rygg, så jeg bruker gjerne litt større størrelser for å få plass nok i bredden, men jeg har helt normal BMI og er ikke overvektig på noen måte. (Litt slapp i fisken derimot, men det er en annen sak Jeg skal begynne å trene når minstejenta ikke ammes lenger! Helt sant!) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Millenium? Aldri hørt om ) Ikke?? Hmm..Den butikken ligger i kr.sand. Veeeldig mye fint!! :0) 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Venninna mi er 157,5 cm og bruker størrelse 30. Hun finnes ikke tykk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Det er så mange ulike størrelses-benevnelser, men jeg tror jeg bruker 38 i den vanlige kvinnetøy-skalaen, evt. 29/29 (29/30) i den skalaen. Tror jeg. Har ikke kjøpt bukser på en stund. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Miss Sixty-bukser har aldri passet til meg, de passer jo bare til tenåringer uten rompe og hofter. Jeg er en voksen kvinne. Jeg bruker 33 (eller 40 om den skalaen brukes). Er 173 cm høy. Bukser fra Diesel og H&M (ikke ungdomsavdelingen) passer ofte godt til meg. Men det går jo ikke an å si om du er tykk eller ikke basert på buksestørrelse, folk har jo så forskjellig beinbygning. Jeg har brede hofter og bred rygg, så jeg bruker gjerne litt større størrelser for å få plass nok i bredden, men jeg har helt normal BMI og er ikke overvektig på noen måte. (Litt slapp i fisken derimot, men det er en annen sak Jeg skal begynne å trene når minstejenta ikke ammes lenger! Helt sant!) "Miss Sixty-bukser har aldri passet til meg, de passer jo bare til tenåringer uten rompe og hofter. Jeg er en voksen kvinne Vel,vel..Jeg er ingen tenåring,og har både rompe og hofter... Og jeg elsker Miss Sixty buksene mine... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Ikke?? Hmm..Den butikken ligger i kr.sand. Veeeldig mye fint!! :0) Jeg bor i Oslo så kanskje ikke så rart ) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Jeg bor i Oslo så kanskje ikke så rart ) Hehehe,er ikke sikkert de har den der da... :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.