Gå til innhold

FU: hva slags buksestørrelse bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hennes & Mauritz?

Miss Sixty?

Er man tykk om man bruker størrelse 30 på Miss sixty bukser?

Jeg er bare 160 høy.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kjøper ikke bukser på H&M.

men jeg bruker stort sett 34 eller 25-27 i de andre bukser som jeg kjøper.Litt avhengig av merke da..

Og jeg er 162 høy,tror jeg..

Men man har jo så forskjellig kropps bygning,så du behøver langt i fra være kjukk fordi om du bruker litt større str.

candyqueen_83
Skrevet

Får man fortsatt kjøpt mis sixty bukser? Hvor? Elsket de buksene :o)

I H&M og Only bruker jeg 29.

du trenger ikke være tjukk for å bruke 30. Kommer helt an på fasongen.

Skrevet

Får man fortsatt kjøpt mis sixty bukser? Hvor? Elsket de buksene :o)

I H&M og Only bruker jeg 29.

du trenger ikke være tjukk for å bruke 30. Kommer helt an på fasongen.

Tror du får kjøpt de på "Millenium",

Ellers har jeg sett på nettet,men husker ikke hvor....

Prøv å google det! :0)

candyqueen_83
Skrevet

Tror du får kjøpt de på "Millenium",

Ellers har jeg sett på nettet,men husker ikke hvor....

Prøv å google det! :0)

Millenium? Aldri hørt om :o)

Gjest mallet
Skrevet

Miss Sixty-bukser har aldri passet til meg, de passer jo bare til tenåringer uten rompe og hofter. Jeg er en voksen kvinne. Jeg bruker 33 (eller 40 om den skalaen brukes). Er 173 cm høy. Bukser fra Diesel og H&M (ikke ungdomsavdelingen) passer ofte godt til meg.

Men det går jo ikke an å si om du er tykk eller ikke basert på buksestørrelse, folk har jo så forskjellig beinbygning. Jeg har brede hofter og bred rygg, så jeg bruker gjerne litt større størrelser for å få plass nok i bredden, men jeg har helt normal BMI og er ikke overvektig på noen måte. (Litt slapp i fisken derimot, men det er en annen sak :P Jeg skal begynne å trene når minstejenta ikke ammes lenger! Helt sant!)

Annonse

Skrevet

Millenium? Aldri hørt om :o)

Ikke??

Hmm..Den butikken ligger i kr.sand.

Veeeldig mye fint!! :0)

Gjest tubbel
Skrevet

Venninna mi er 157,5 cm og bruker størrelse 30. Hun finnes ikke tykk.

Skrevet

Det er så mange ulike størrelses-benevnelser, men jeg tror jeg bruker 38 i den vanlige kvinnetøy-skalaen, evt. 29/29 (29/30) i den skalaen. Tror jeg. Har ikke kjøpt bukser på en stund.

Skrevet

Miss Sixty-bukser har aldri passet til meg, de passer jo bare til tenåringer uten rompe og hofter. Jeg er en voksen kvinne. Jeg bruker 33 (eller 40 om den skalaen brukes). Er 173 cm høy. Bukser fra Diesel og H&M (ikke ungdomsavdelingen) passer ofte godt til meg.

Men det går jo ikke an å si om du er tykk eller ikke basert på buksestørrelse, folk har jo så forskjellig beinbygning. Jeg har brede hofter og bred rygg, så jeg bruker gjerne litt større størrelser for å få plass nok i bredden, men jeg har helt normal BMI og er ikke overvektig på noen måte. (Litt slapp i fisken derimot, men det er en annen sak :P Jeg skal begynne å trene når minstejenta ikke ammes lenger! Helt sant!)

"Miss Sixty-bukser har aldri passet til meg, de passer jo bare til tenåringer uten rompe og hofter. Jeg er en voksen kvinne

Vel,vel..Jeg er ingen tenåring,og har både rompe og hofter...

Og jeg elsker Miss Sixty buksene mine...

candyqueen_83
Skrevet

Ikke??

Hmm..Den butikken ligger i kr.sand.

Veeeldig mye fint!! :0)

Jeg bor i Oslo så kanskje ikke så rart :o)

Skrevet

Jeg bor i Oslo så kanskje ikke så rart :o)

Hehehe,er ikke sikkert de har den der da... :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...