Gå til innhold

Hvordan definerer du "Sunn livsstil"?

Anbefalte innlegg

Gjest mallet
Skrevet

Alt med måte. Jeg spiser akkurat passe sunt, prøver å ha grønnsaker til middag hver dag og har fisk minst en gang i uken + som pålegg. Men tar gjerne en liten sjokoladebit midt i uka også. Baker grovt brød og prøver å unngå å kjøpe muffins, lage vafler og slikt noe for ofte. Jeg har gått ned sju-åtte kilo og trives mye bedre med kroppen min nå enn før jeg gjorde det, og det blir en motivasjon i seg selv til å moderere godteinntaket. Drikker nesten aldri brus.

Burde trent mer, men det er praktisk vanskelig for tiden, så jeg har ikke dårlig samvittighet for at jeg utsetter det en tid. Jeg vet at om jeg skulle presset meg til å trene slik situasjonen er akkurat nå ville jeg bare bli stresset og sur og sliten i stedet for å få overskudd av det. Men jeg går en del, da - alt fra en halv til to timer tre-fire ganger i uken eller mer. Har ikke bil.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• villbringebær

8

• Jølsen

6

• Lillemus

4

• The Punisher

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

villbringebær
Skrevet

Mio barboncino! :)

Perritos calientes... :)

villbringebær
Skrevet

:-)

Er trøtt.

Jeg og :) Men fant desverre ikke ut hva ronzio betyr... er ikke såå sterk i italiensk... ?

Skrevet

Jeg og :) Men fant desverre ikke ut hva ronzio betyr... er ikke såå sterk i italiensk... ?

Er ikkje sterk i Italiensk eg heller men "Mio ronzio" betyr noe slikt som "Min lille puddel" he.he..

villbringebær
Skrevet

Er ikkje sterk i Italiensk eg heller men "Mio ronzio" betyr noe slikt som "Min lille puddel" he.he..

Hm... nå tror jeg du blander sammen noen ord... det er ''Mio barboncino'' som betyr min lille puddel!...? Ronzio derimot er jeg ikke sikker på hva er...

Vi får sove på det :)

God natt!

Skrevet

Hm... nå tror jeg du blander sammen noen ord... det er ''Mio barboncino'' som betyr min lille puddel!...? Ronzio derimot er jeg ikke sikker på hva er...

Vi får sove på det :)

God natt!

God natt.

Ronzio = Surr (du skreiv noe om at det gikk i surr) *lol*

villbringebær
Skrevet

God natt.

Ronzio = Surr (du skreiv noe om at det gikk i surr) *lol*

Takk! Da er jeg ajour :) Bona notte!

Skrevet

For meg er det å være sunn å ha et sunt grunnkosthold med grove kornprodukter, mye frukt og grønt og mindre av fett og søtt. At man rører litt på seg noen ganger i uka hører også til en sunn livsstil.

Å proppe seg med fett og søtt og ligge på sofaen i all fritiden hører ikke til en sunn livsstil.

Men du har da ikke alltif vært like sunn du heller. Du har sagt her tidligere at du var ganske lat og dorsk før?

Skrevet

Mulig det.

Men hvert menneske har anvar for sin egen lykke!! :0)

Man har ikke hundre prosent ansvar for sin egen lykke. Mye av den, men ikke alt.

Skrevet

Men du har da ikke alltif vært like sunn du heller. Du har sagt her tidligere at du var ganske lat og dorsk før?

Ja, har jeg sagt at jeg alltid har hatt en sunn livsstil da?

Skrevet

*Hahahaha* Geir mente "sure!" som i "sant!", ikke som i :o(.

Skjønte det etter at jeg hadde postet det!! :0)

Skrevet

Skjønte det etter at jeg hadde postet det!! :0)

*Hehe* Fort gjort å ta feil! :o)

Skrevet

Man har ikke hundre prosent ansvar for sin egen lykke. Mye av den, men ikke alt.

Hvem har ansvar for at du skal være lykkelig da?

Skrevet

Hvem har ansvar for at du skal være lykkelig da?

Du. Det er ditt ansvar at jeg er lykkelig.

Skrevet

Ja, har jeg sagt at jeg alltid har hatt en sunn livsstil da?

Nei :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...