Gå til innhold

to teite spørsmål :p

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, den harryhandelen ødelegger for mye;-)

Jeg er forresten ikke overrasket over den undersøkelsen du viste til heller, med overrapportering av sex.Tror nok det gjelder ganske mange ting, men særlig "vellykkethetsfaktorer" som sex og hygiene er nok noe som blir pyntet endel på blant mange.

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• AneM1365380603

8

• villbringebær

7

• Lillemus

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er forresten ikke overrasket over den undersøkelsen du viste til heller, med overrapportering av sex.Tror nok det gjelder ganske mange ting, men særlig "vellykkethetsfaktorer" som sex og hygiene er nok noe som blir pyntet endel på blant mange.

...herlighet, for noen elendige formuleringer jeg presterte i det siste innlegget. Jaja, vis overbærenhet. Er sliten etter en laaaang dag.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ah, Nord-Horaland altså! Da tipper jeg en siste gang: Osterøy! Sier du fra hvis det er rett eller? Eller i nærheten ihvertfal? :)

He he, nope.

Jeg skal gi nesten deg fasiten, Hardanger.

På Osterøy har de også ord som sies nesten likt som jeg sier det. Er mange likheter, men tonefallet er ofte annerledes.

Jeg bor ikke i Hordaland lengre, så dialekten er nok litt utvannet.

Skrevet

Ja det tror jeg også.

(Og ikke noe problem å bære over med deg:-))

villbringebær
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1199646436' post='3770977]

He he, nope.

Jeg skal gi nesten deg fasiten, Hardanger.

På Osterøy har de også ord som sies nesten likt som jeg sier det. Er mange likheter, men tonefallet er ofte annerledes.

Jeg bor ikke i Hordaland lengre, så dialekten er nok litt utvannet.

Åå, ok! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...