Gå til innhold

Etter alle morsomme juleinnlegg

Anbefalte innlegg

Gjest Trallalei :-)
Skrevet

Fikk noen pyntefigurer i julegave som jeg plasserte i veggseksjonen. Giveren kom på besøk, tittet seg rundt før hun oppdaget dem. Så sa hun "Nei, det var ikke der jeg hadde sett for meg at de skal stå". Så tok hun dem og plasserte dem der hun mener de hører hjemme ;)

Jeg klager ikke,men ler fremdeles over freidigheten.

Fortsetter under...

Skrevet

*Haha* Det var da ikke måte på frekkhet! :o)

Skrevet

Hva er det med folk for tiden? Blir helt matt av dumskap og idioti, ser ut til at det blir mer og mer av det også.

Eier det norske folk ikke sosial iq lenger?

Skrevet

Nå er det snart Valentine's Day, tenk på det i steden for å irritere deg over dette.

Annonse

Skrevet

Trøsten er jo at hun hadde lagt omtanke i gaven, hun hadde tenkt over at de passet inn hos deg (bare litt vel detaljert, kanskje).. hehe.

Man kan nesten ikke gjøre annet enn å le og riste på hodet når sånt skjer :-)

Skrevet

*HAHA*

At det går an!! Enkelte folk er rare, altså :-)))

Skrevet

He, he - går det virkelig an???? Ja, ja godt du tok det med godt humør :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Trøsten er jo at hun hadde lagt omtanke i gaven, hun hadde tenkt over at de passet inn hos deg (bare litt vel detaljert, kanskje).. hehe.

Man kan nesten ikke gjøre annet enn å le og riste på hodet når sånt skjer :-)

Akkurat det hadde jeg tenkt å si - at om ikke annet så var det en gave med en tanke bak, ikke bare noe vedkommende hadde rasket med seg fra et eller annet sted ;)

(Men ja, litt absurd ble det jo ;))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...