Gå til innhold

Må begynne å trene, men hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.bibi.org/box/2004/outubro/fatcat.jpg

Jeg har bestemt meg. Nå skal jeg virkelig begynne å trene mer. Men; jeg synes det er så drøye priser på treningssentrene. Må vel bare bite i den sure musa og komme over kneika. Er det sånn at hvis man er medlem på et treningssenter, så kan man være med på de ulike programmene der uten å betale ekstra for det? Dere som trener på sykler (spinning), er dere fornøyde med det? Er det både menn og kvinner som er med på dette?

Det er pokker ikke lett å sette i gang her altså, virkelig tiltak. Har som mål for det nye året å gå ned 5-6 kilo, spise sunnere og i det hele tatt forbedre meg selv utseendemessig. No more pudding, tjukken!

Fortsetter under...

Gjest Anbefales
Skrevet

Kan være verdt de pengene det koster å være innmeldt et treningssenter.

Jeg er innmeldt family sports club. Det har jeg gullmedlemskap. Med det menes at jeg kan trene på alle fsc.s lokaler over alt, får noen prosenter avslag i forskjellige butikker, får måling av form jevnlig etc. etc.

Fikk et tilbud nå og betaler rundt en 450 kr. tror jeg. (sjekk de forskjelliges hjemmesider for eksakter priser og hva som er i ditt distrikt)

Når jeg nå er innmeldt der så har jeg fri tilgang på alle klassene som går der, aerobic, spin, trimmen, etc. samt fri tilgang til alle apparatene selvsakt. Oppfølging av trenerne.

Garderobe, fri dusj. 10 kr. for 6 minutter solarium.

Det er moro å trene sammen med andre. Merker godt at jeg har mye lettere for å gi skikkelig når jeg er i haug med andre, med god musikk, humor etc.

Spinning er gøy, det er forskjellige klasser, "godt voksen" hard spinn, lang spinn etc.

Det er alle slags mennesker der, menn som kvinner, yngre som eldre. (de aller yngste har spesielle tider, og det er litt greit for oss opp i årene)

:)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg har ikke noen svar aa gi deg, for jeg vet ikke! Men jeg har proevd spinning da, og det var ikke noe for meg:-)

Jeg holdt paa aa svime av, og klarte ikke aa holde takten med de andre :-) Men saa var jeg i elendig form ogsaa... Vi var i alle aldersgrupper og begge kjoenn.

Jeg synes "Body pump" er morsommere. Da trener man styrke kombinert med kondisjon. Du bruker fri-vekter, stepp, og tar oevelser som sit-ups,o.l.

Jeg vet ikke hva det heter i Norge.

Ta kontakt med et treningssenter og faa raad!

Cookiemonster
Skrevet

Kan være verdt de pengene det koster å være innmeldt et treningssenter.

Jeg er innmeldt family sports club. Det har jeg gullmedlemskap. Med det menes at jeg kan trene på alle fsc.s lokaler over alt, får noen prosenter avslag i forskjellige butikker, får måling av form jevnlig etc. etc.

Fikk et tilbud nå og betaler rundt en 450 kr. tror jeg. (sjekk de forskjelliges hjemmesider for eksakter priser og hva som er i ditt distrikt)

Når jeg nå er innmeldt der så har jeg fri tilgang på alle klassene som går der, aerobic, spin, trimmen, etc. samt fri tilgang til alle apparatene selvsakt. Oppfølging av trenerne.

Garderobe, fri dusj. 10 kr. for 6 minutter solarium.

Det er moro å trene sammen med andre. Merker godt at jeg har mye lettere for å gi skikkelig når jeg er i haug med andre, med god musikk, humor etc.

Spinning er gøy, det er forskjellige klasser, "godt voksen" hard spinn, lang spinn etc.

Det er alle slags mennesker der, menn som kvinner, yngre som eldre. (de aller yngste har spesielle tider, og det er litt greit for oss opp i årene)

:)

"Garderobe og fri dusj?" Ethvert treningssenter er vel forpliktet til å ha både garderobe og dusj, av hygieniske årsaker. Og jeg har aldri vært borti et treningssenter hvor det kostet penger å dusje.

Gjest Anbefales
Skrevet

"Garderobe og fri dusj?" Ethvert treningssenter er vel forpliktet til å ha både garderobe og dusj, av hygieniske årsaker. Og jeg har aldri vært borti et treningssenter hvor det kostet penger å dusje.

Jeg prøvde ikke å skryte av at "mitt" treningssenter hadde garderobe og fri dusj. Selvsakt.

Jeg prøvde bare å forklare Jølsen hvordan det var på "mitt" treningssenter og andre treningssenter siden Jølsen muligens er veldig ukjent med hvordan ting fungerer på et.

Du virker litt kranglevorten

Cookiemonster
Skrevet

Jeg prøvde ikke å skryte av at "mitt" treningssenter hadde garderobe og fri dusj. Selvsakt.

Jeg prøvde bare å forklare Jølsen hvordan det var på "mitt" treningssenter og andre treningssenter siden Jølsen muligens er veldig ukjent med hvordan ting fungerer på et.

Du virker litt kranglevorten

Heh-heh, nei - det virket ikke som om du skrøt av det, men det virket som om du mente at det var noe "ekstra". Derfor måtte jeg poengtere det.

Annonse

Skrevet

Jeg har ikke noen svar aa gi deg, for jeg vet ikke! Men jeg har proevd spinning da, og det var ikke noe for meg:-)

Jeg holdt paa aa svime av, og klarte ikke aa holde takten med de andre :-) Men saa var jeg i elendig form ogsaa... Vi var i alle aldersgrupper og begge kjoenn.

Jeg synes "Body pump" er morsommere. Da trener man styrke kombinert med kondisjon. Du bruker fri-vekter, stepp, og tar oevelser som sit-ups,o.l.

Jeg vet ikke hva det heter i Norge.

Ta kontakt med et treningssenter og faa raad!

Jeg er så nyskjerrig, tenker på det hver gang jeg ser nicket ditt :P

Forresten, bor du i utlandet, eller har du bare utenlandsk tastatur?

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg er så nyskjerrig, tenker på det hver gang jeg ser nicket ditt :P

Forresten, bor du i utlandet, eller har du bare utenlandsk tastatur?

Niks....:-(

Jeg holder paa med nedtrappingen av roeyken, saa det er vel like greit at det lar seg vente :-)

Jeg har tatt eggloesningstester da, men de har hittil vaert negative.

Men vi staar paa likevel ;-) Tenkte aa kjoepe meg GT neste uke :-D Bare saann for morro skyld! :-)

Jeg bor i Spania, og har kjoept laptopen her!

Skrevet

Niks....:-(

Jeg holder paa med nedtrappingen av roeyken, saa det er vel like greit at det lar seg vente :-)

Jeg har tatt eggloesningstester da, men de har hittil vaert negative.

Men vi staar paa likevel ;-) Tenkte aa kjoepe meg GT neste uke :-D Bare saann for morro skyld! :-)

Jeg bor i Spania, og har kjoept laptopen her!

ååå spenende,spenende :o)

Ja, prøv å bli kvitt den fæle røyken :) Ingen fostre liker sånn :)

Sliter selv med den idiotiske røyken :(

Er det ikke deilig å bo i spania? Er det sommer hele året der? eller hvertfall 20 grader?

Har aldri vært i syden,jeg :( Og nå har jeg fått en liten så det får la seg vente. :) Har da enda god tid :)

Men jeg får stikke å stryke litt klær :)

See ya :o)

Gjest Angela26
Skrevet

ååå spenende,spenende :o)

Ja, prøv å bli kvitt den fæle røyken :) Ingen fostre liker sånn :)

Sliter selv med den idiotiske røyken :(

Er det ikke deilig å bo i spania? Er det sommer hele året der? eller hvertfall 20 grader?

Har aldri vært i syden,jeg :( Og nå har jeg fått en liten så det får la seg vente. :) Har da enda god tid :)

Men jeg får stikke å stryke litt klær :)

See ya :o)

Paa Kanarioeyene er det sommer aaret rundt, eller det vil si rundt noen og 20º paa vinteren (+ -) , og ca 30 grader om sommeren.

Jeg bor i Valencia, saa her er det kaldere om vintern, spesielt fra desember-februar. Likevel kan ogsaa vi ha opp i 20 grader enkelte dager, men det er ikke normalt.

Paa sommeren er det mye varmere her enn paa kanarioeyene.

Du faar krysse fingrene for oss at det blir klaff snart :-)

PS:

Faar du lyst til feire her en sommer eller noe, saa si i fra. Kan godt hjelpe til med aa fikse noe billig leilighet eller noe! Det er flere smaabarnsforeldre som reiser hit, saa det skal nok gaa bra! :-)

Skrevet

Paa Kanarioeyene er det sommer aaret rundt, eller det vil si rundt noen og 20º paa vinteren (+ -) , og ca 30 grader om sommeren.

Jeg bor i Valencia, saa her er det kaldere om vintern, spesielt fra desember-februar. Likevel kan ogsaa vi ha opp i 20 grader enkelte dager, men det er ikke normalt.

Paa sommeren er det mye varmere her enn paa kanarioeyene.

Du faar krysse fingrene for oss at det blir klaff snart :-)

PS:

Faar du lyst til feire her en sommer eller noe, saa si i fra. Kan godt hjelpe til med aa fikse noe billig leilighet eller noe! Det er flere smaabarnsforeldre som reiser hit, saa det skal nok gaa bra! :-)

''Faar du lyst til feire her en sommer eller noe, saa si i fra. Kan godt hjelpe til med aa fikse noe billig leilighet eller noe! Det er flere smaabarnsforeldre som reiser hit, saa det skal nok gaa bra! :-)''

et skal jeg jammen gjøre! Kanskje til høsten igjen :)

Gjest Angela26
Skrevet

''Faar du lyst til feire her en sommer eller noe, saa si i fra. Kan godt hjelpe til med aa fikse noe billig leilighet eller noe! Det er flere smaabarnsforeldre som reiser hit, saa det skal nok gaa bra! :-)''

et skal jeg jammen gjøre! Kanskje til høsten igjen :)

Hoeres bra ut! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...