Jølsen Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 I dag er første arbeidsdag etter en lang juleferie. Jeg skal si dere det er godt å komme i dag igjen! Tar meg en aldri så liten te- og kjekspause nå, før jeg begynner å bla gjennom resten av papirene. Det første var ironi, for de som ikke skjønte det. Det er _grusomt_ å være tilbake på jobb etter en lang ferie, søren klype så mye det er å gjøre. Heldigvis kan jeg i prinsippet komme og gå som jeg vil, men det er svært lite hjelpå få fra Skybert Usynlig hvis jeg går hjem tidlig. Sikkert bedre å gjøre unna endel og heller få mindre arbeid i morgen. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Syntes det var deilig å begynne på skolen igjen i dag, jeg. Og det sier jeg helt uten ironi :-) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Syntes det var deilig å begynne på skolen igjen i dag, jeg. Og det sier jeg helt uten ironi :-) Godt å være i vanlig gjenge igjen synes jeg. 0 Siter
tonie Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Jeg synes faktisk det var godt å komme i gang igjen:) Jeg blir rastløs av å ha fri så lenge. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Helt greit å begynne på jobb igjen, eg begynte torsdag i forrige uke og fikk to dagers "oppvarming", før dagen i dag som er begynnelsen på ei "normal" 5 dagers uke. Men det er deilig med ferie, det skal være sikkert og visst! (uten ironi). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.