Gå til innhold

Godt å komme seg på jobb etter ferien!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er første arbeidsdag etter en lang juleferie. Jeg skal si dere det er godt å komme i dag igjen! Tar meg en aldri så liten te- og kjekspause nå, før jeg begynner å bla gjennom resten av papirene.

Det første var ironi, for de som ikke skjønte det. Det er _grusomt_ å være tilbake på jobb etter en lang ferie, søren klype så mye det er å gjøre. Heldigvis kan jeg i prinsippet komme og gå som jeg vil, men det er svært lite hjelpå få fra Skybert Usynlig hvis jeg går hjem tidlig. Sikkert bedre å gjøre unna endel og heller få mindre arbeid i morgen.

Fortsetter under...

Skrevet

Syntes det var deilig å begynne på skolen igjen i dag, jeg. Og det sier jeg helt uten ironi :-)

Skrevet

Syntes det var deilig å begynne på skolen igjen i dag, jeg. Og det sier jeg helt uten ironi :-)

Godt å være i vanlig gjenge igjen synes jeg.

Skrevet

Jeg synes faktisk det var godt å komme i gang igjen:) Jeg blir rastløs av å ha fri så lenge.

Skrevet

Helt greit å begynne på jobb igjen, eg begynte torsdag i forrige uke og fikk to dagers "oppvarming", før dagen i dag som er begynnelsen på ei "normal" 5 dagers uke.

Men det er deilig med ferie, det skal være sikkert og visst! (uten ironi).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...