Moraki Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Hei alle sammen! Takk for sist! :-) Jeg trenger egentlig bare litt akutt psykisk støtte. I morgen har jeg eksamen, og jeg gruer meg så masse :-( Eller jeg vet ike om jeg gruer meg, men jeg sitter her med noe som kan kategoriseres som akutt angst. Sitter og rister og hyperventilerer og svetter. Det er en ganske viktig eksamen. Jeg har lest, men jeg føler at jeg ikke husker det jeg skal. Har helt noia nå. Når jeg tenker på det, husker jeg ikke noe av det jeg spør meg selv om - helt jævlig. Har ordnet tingene til i morgen, penner, mat er i kjøleskapet, nesepray og papir, men hvor i all verden ble det av meg? Grøss og gru, jeg kan ikke huske at det var så ille å skulle ta eksamen, det er en god stund siden jeg hadde det altså. *hyyyyyl* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Ta deg en pause i lesingen!! Lykke til i morgen da!! :0) Går sikkert kjempe fint!! :0) *klem* 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Det pleier å hjelpe for meg når jeg gruer meg fælt til noe å tenke "Hva er egentlig det verste som kan skje?". Og da er det som regel ikke så fælt likevel 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Ta det med ro. Du har jobbet før med stoffet. I kveld skal du ikke høre deg selv. Pust med magen- rolig noen ganger. Hva skjer etter eksamen? Har du fri da? Tenk ETTER eksamen. Tenk alt det brae som skjer da. Om du tenker på morgen dagen, så skal du sende positive signaler til deg selv. Tenk da du leste, hvor flink du faktisk var å lese. Tenk at du tok notater/eller var på flere forelesninger/eller skrev. Tenk det positive. Arrester andre tanker. Kvelden før eksamen skal man ta det med ro. Puste rolig. Har du noe god musikk du kan lytte til? Eller gå over til en venn/venninne for å små-prate? Er det et debattprogram eller annet du finner interessant på TV? Lykke til. Det går bra skal du se. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.