Gå til innhold

Hallo kjentfolk :-)

carma

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Nei, er jo ikke fornøyd med single-single. Men godt å få slappet av, det var det jeg mente. Klart jeg vil ha en å holde på med, enten sånn eller slik. Har ikke vært helt uten så lenge, men... blir liksom ikke noe mer med de jeg møter.

På nettet er det jo bare gifte kåtinger... :(

Nei, nei! De er kåte, men ikke alle gifte! Nope! Dog kan jeg forstå problemet....menn er menn...! Du skulle definitivt dele en rødvin med meg du. Litt god mat... Politikk. Jepp!

Men du, nå må jeg gå. Plikten kaller, jobb i morgen...du vet. Håper å høre mer fra deg vettu ;-)

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nei! De er kåte, men ikke alle gifte! Nope! Dog kan jeg forstå problemet....menn er menn...! Du skulle definitivt dele en rødvin med meg du. Litt god mat... Politikk. Jepp!

Men du, nå må jeg gå. Plikten kaller, jobb i morgen...du vet. Håper å høre mer fra deg vettu ;-)

Natta!

Veldig hyggelig å treffe deg igjen. Vi snakkes! :) Ta med rødvin.

Men du... ikke overdriv det der politiske og engasjementet, er du snill. Jeg er ikke sååå engasjert at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta!

Har du en e-postadr å gi meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Hey! Hvordan står det til med dere? Har lille snuppa blitt stor nå?

Håper dere har det supert! :)

*klem*

Hei!

Ble visst ikke noen comeback, så jeg så denne først nå, hehe.

Snuppa vokser og blir så altfor fort stor, ja! Runder snart meteren og springer rundt og skravler og synger oss svett i ørene ;-)

Helt rart at hun snart er to år allerede...

Håper alt er bra med dere også! Koselig å høre fra deg igjen! :-)

Du er selvfølgelig velkommen til å registrere deg på bloggen, selv om den er stengt for allmenheten :-)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...