Gjest hvitere tenner Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Er det noen som har prøvd noe hjemmeblekingsmiddel for tennene som funker? 0 Siter
Gjest blendahvittt Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har prøvd, funka faktisk ganske bra :-) Husker ikke merke da... Men jeg prøvde en gang en med sånne ferdigfylte former, d vakke så bra, for geleen flytta seg dit den ikke skulle, så blekinga ble ujevn. Men en annen jeg prøvde, som faktisk var billigere og kjøpt på HM der fylte man formene selv, de funka bra 0 Siter
Mamma07 Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har prøvd, funka faktisk ganske bra :-) Husker ikke merke da... Men jeg prøvde en gang en med sånne ferdigfylte former, d vakke så bra, for geleen flytta seg dit den ikke skulle, så blekinga ble ujevn. Men en annen jeg prøvde, som faktisk var billigere og kjøpt på HM der fylte man formene selv, de funka bra Jeg har lyst å prøve dette også. Hvor lenge varte det? Husker du pris? 0 Siter
Gjest blendahvitt Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har lyst å prøve dette også. Hvor lenge varte det? Husker du pris? Husker ikke helt, tjue min kanskje? Lurer på om blekemiddelet het noe med 20 min. jeg?? Hadde kjent igjen pakken om jeg så. Du skulle først ha et middel på tenna, så skulle du ha geleen i de formene og ha de på tenna. Prisen husker jeg ikke heller, men de var rimelige, sikkert ikke mer enn et par hundre? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Hydrogenperoxid funker jo, men gå nå for guds skyld til tannlegen før du begynner med noe slikt. Sjekk at du ikke har store hull o.l. 0 Siter
Gjest hvitere tenner Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Hydrogenperoxid funker jo, men gå nå for guds skyld til tannlegen før du begynner med noe slikt. Sjekk at du ikke har store hull o.l. Jeg var hos tannlegen for bare noen dager siden. Null hull. Jeg har nå bestilt Fastwhite. Håper på gode resultater. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.