Gå til innhold

tannbleking

Gjest hvitere tenner

Anbefalte innlegg

Gjest hvitere tenner
Skrevet

Er det noen som har prøvd noe hjemmeblekingsmiddel for tennene som funker?

Gjest blendahvittt
Skrevet

Jeg har prøvd, funka faktisk ganske bra :-)

Husker ikke merke da...

Men jeg prøvde en gang en med sånne ferdigfylte former, d vakke så bra, for geleen flytta seg dit den ikke skulle, så blekinga ble ujevn.

Men en annen jeg prøvde, som faktisk var billigere og kjøpt på HM

der fylte man formene selv, de funka bra :)

Skrevet

Jeg har prøvd, funka faktisk ganske bra :-)

Husker ikke merke da...

Men jeg prøvde en gang en med sånne ferdigfylte former, d vakke så bra, for geleen flytta seg dit den ikke skulle, så blekinga ble ujevn.

Men en annen jeg prøvde, som faktisk var billigere og kjøpt på HM

der fylte man formene selv, de funka bra :)

Jeg har lyst å prøve dette også. :)

Hvor lenge varte det? Husker du pris?

Gjest blendahvitt
Skrevet

Jeg har lyst å prøve dette også. :)

Hvor lenge varte det? Husker du pris?

Husker ikke helt, tjue min kanskje? Lurer på om blekemiddelet het noe med 20 min. jeg?? Hadde kjent igjen pakken om jeg så. Du skulle først ha et middel på tenna, så skulle du ha geleen i de formene og ha de på tenna.

Prisen husker jeg ikke heller, men de var rimelige, sikkert ikke mer enn et par hundre?

Skrevet

Hydrogenperoxid funker jo, men gå nå for guds skyld til tannlegen før du begynner med noe slikt. Sjekk at du ikke har store hull o.l.

Gjest hvitere tenner
Skrevet

Hydrogenperoxid funker jo, men gå nå for guds skyld til tannlegen før du begynner med noe slikt. Sjekk at du ikke har store hull o.l.

Jeg var hos tannlegen for bare noen dager siden. Null hull.

Jeg har nå bestilt Fastwhite. Håper på gode resultater.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...