Gå til innhold

takk for striplet "boks"


pekkaline

Anbefalte innlegg

Den er kommet for å bli? (Jeg håper ikke bare det er noe forbigående på min maskin..... ) Det gjør det enda enklere å se hvor i tråden man er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Striplet boks??

Den forsvant! Sukk.... Da var det nok bare min maskin det skjedde på, eller så driver webmaster å prøver seg frem kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvant! Sukk.... Da var det nok bare min maskin det skjedde på, eller så driver webmaster å prøver seg frem kanskje...

Det har da ingenting med websiden å gjøre, det er normale internettinnstillinger som gjør dette mulig... Jeg har det hele tiden jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da ingenting med websiden å gjøre, det er normale internettinnstillinger som gjør dette mulig... Jeg har det hele tiden jeg:-)

Sier du det? Hm, jeg forstår ikke helt hvorfor det dukket opp og forsvant igjen. Hvordan finner jeg frem til den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det? Hm, jeg forstår ikke helt hvorfor det dukket opp og forsvant igjen. Hvordan finner jeg frem til den?

Jeg vet ikke hvordan man stiller inn denne selv, jeg har den hele tiden jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Min stripla boks kommer og går som den selv vil. Da jeg brukte Firefox var den der hele tiden. Vurderer å få den igjen. På den gamle maskina brukte jeg Firefox kun til doling, for å få den stripla firkanten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...