Gå til innhold

Hva i huleste skjer på Greys?


Gjest Bea Potet

Anbefalte innlegg

Gjest Bea Potet

Kveldens episode spinner over til en helt ny serie, hva skjer? Hvor blir det av sykehuset og de ansatte?

Plutselig dukker "Judge Amy" og en hel drøss med nye tryner opp i en annen by...?!?

Håper det ikke fortsetter sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det fortsetter i et par episoder og nå har de nye folka; Addison og "Judge Amy" blitt til serien "Private Practice". Forøvrig en veldig bra serie det også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det "spin off" det heter tro - tv-selskaper skal lansere en ny serie, og gjør dette gjennom en allerede populær serie. Altså, noen få episoder i Greys Anatomi omhandler en del av disse nye menneskene og handlingen parallelt med Greys, så begynner den andre serien for seg selv...

Det samme skjedde da Melrose Plase begynte, da startet de den gjennon Beverly Hills 90210 før den fortsatte med sitt eget "liv"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fortsetter i et par episoder og nå har de nye folka; Addison og "Judge Amy" blitt til serien "Private Practice". Forøvrig en veldig bra serie det også! :-)

Jeg synes den serien er mye bedre enn Greys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fulgt med på Greys, og da var det helt OK. Er uansett lei av å se travle leger i hvit dress som diskuterer mens de går i korridorer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den serien er mye bedre enn Greys.

Det er jeg egentlig enig i! :-) Jeg leter etter flere episoder, men den serien er vel kanskje også rammet av streik!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sendes den? Skal den sendes på norsk tv?

Det vet jeg ikke. Men det har gått en sesong i USA ¨nå fram til jul, men de har ikke startet på'n igjen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg egentlig enig i! :-) Jeg leter etter flere episoder, men den serien er vel kanskje også rammet av streik!?

Men akutten har jo begynt å gå igjen og medium og ghost whisperer og det tyder vel på at streiken er slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men akutten har jo begynt å gå igjen og medium og ghost whisperer og det tyder vel på at streiken er slutt.

Ja, det er sant. Får ta et søk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest best wishes

Jeg tror det er reklame for en ny serie som Allison skal være med på når hun slutter på Greys anatomy.

Men jeg likte det ikke. Jeg ville se Greys anatomy jeg! ikke det tullet der !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...