Gå til innhold

barnslig venninnetrøbbel


Gjest en barnslig doler som er lei seg

Anbefalte innlegg

Gjest en barnslig doler som er lei seg

Vi er godt voksne, og nå har vi vært veldig barnslige i noen mail.

Hun skrev at barna var syke, og jeg svarte med god bedring til --- og glemte å nevne barn nummer to. Da fikk jeg sur mail tilbake, og jeg skrev mail igjen. Da skrev jeg at jeg selvsagt mente den andre også, men jeg var syk i gårkveld da jeg skrev mailen. Jeg nevnte også at hun ikke skriver god bedring til meg når jeg er syk, og etter det skrev hun en krass mail tilbake om at hun måtte ha pause fra meg og at jeg ikke skulle kontakte henne igjen.

Jeg måtte fortelle det til noen, for jeg føler det er min skyld dette her. Men alltid snakker hun kun om seg og sitt, og hun kan da si noe til meg også.

Det er vanskelig å forklare dette her, men jeg håper dere skjønner.

Dette er i grunnen det minste av noen greier, men jeg vil ikke nevne mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gurojenta

Hva er det med jenter som gjør at trøbbel kan skapes ut av ingenting?

Jeg skjønner ikke at dette er noen big deal. For meg høres det ut som det er større ting som ligger bak som er det egentlig problemet og at det er det som skaper splid mellom dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vi er godt voksne, og nå har vi vært veldig barnslige i noen mail.''

Enig, det hørtes veldig barnslig og unødvendig ut.

''Dette er i grunnen det minste av noen greier''

Jeg kan tenke meg det.

''Da skrev jeg at jeg selvsagt mente den andre også, men jeg var syk i gårkveld da jeg skrev mailen. Jeg nevnte også at hun ikke skriver god bedring til meg når jeg er syk''

Jeg tror kanskje det ville være lurt om dere lot være å maile til hverandre når dere er syke. Det blir lett misforståelser ved bruk av mail og SMS, selv når man er frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåre Kruttlapp

En trøst ihvertfall! Jeg er sikker på at denne veninnen din var i et følelsesmessig "uffa meg" modus! Noen er slik og det må man bare akseptere! Du kjenner henne best og hvis du ikke trenger denne veninnen hold deg unna henne en stund!

Hun avviser deg som en straff fordi du ikke tok med alle i "god bedring" Og det blir for dumt! Enig? Hun kommer garantert tilbake på banen når hun får tenkt seg om!

Du kan ikke gjøre henne til lags ved å unnskylde deg mer enn en gang! Og ikke la det gå innpå deg!! Det er hennes tap til syvende og sist!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mail og SMS kan være vanskelig å kommunisere med, misforståelser oppstår fort.

Når du skriver at dette er den minste av uenighetene deres, er det kanskje, som venninnen din skriver, like greit at dere har en pause. Dere er visst blitt fryktelig hårsåre overfor hverandre. Gode venner overser små "glipper" den andre gjør, skriver det på kontoen for ubetenksomhet, og går videre som om ingenting var skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fenrisulven

''Vi er godt voksne, og nå har vi vært veldig barnslige i noen mail.''

Enig, det hørtes veldig barnslig og unødvendig ut.

''Dette er i grunnen det minste av noen greier''

Jeg kan tenke meg det.

''Da skrev jeg at jeg selvsagt mente den andre også, men jeg var syk i gårkveld da jeg skrev mailen. Jeg nevnte også at hun ikke skriver god bedring til meg når jeg er syk''

Jeg tror kanskje det ville være lurt om dere lot være å maile til hverandre når dere er syke. Det blir lett misforståelser ved bruk av mail og SMS, selv når man er frisk.

_Det blir lett misforståelser ved bruk av mail og SMS, selv når man er frisk._

Knegg, du får sagt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hun var mest barnslig, om det ikke ligger andre underforliggende årsaker til grunn.

Venninner som tenker mest på seg og sine, er ikke venninner, men snyltere ;(

Så enten sier du _din_ mening til henne eller så bare kutter du

henne glatt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

''Vi er godt voksne, og nå har vi vært veldig barnslige i noen mail.''

Enig, det hørtes veldig barnslig og unødvendig ut.

''Dette er i grunnen det minste av noen greier''

Jeg kan tenke meg det.

''Da skrev jeg at jeg selvsagt mente den andre også, men jeg var syk i gårkveld da jeg skrev mailen. Jeg nevnte også at hun ikke skriver god bedring til meg når jeg er syk''

Jeg tror kanskje det ville være lurt om dere lot være å maile til hverandre når dere er syke. Det blir lett misforståelser ved bruk av mail og SMS, selv når man er frisk.

''Jeg tror kanskje det ville være lurt om dere lot være å maile til hverandre når dere er syke.''

*Fnis* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med jenter som gjør at trøbbel kan skapes ut av ingenting?

Jeg skjønner ikke at dette er noen big deal. For meg høres det ut som det er større ting som ligger bak som er det egentlig problemet og at det er det som skaper splid mellom dere.

huff,ja sånn kan det gå....men det er klart at den ene skal ikke være enklere enn den andre,å da er det noen ganger best å ta den letteste veien ut,nemmlig å ymte frem på at dere ikke skal ha kontakt.men det ordner seg som regel :)

jeg for min del, sverger til en deilig kopp kakao og boller nå etter nest siste kveld på jobb for denne uke. :)) mmmm........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en barnslig doler som er lei seg

Hun var mest barnslig, om det ikke ligger andre underforliggende årsaker til grunn.

Venninner som tenker mest på seg og sine, er ikke venninner, men snyltere ;(

Så enten sier du _din_ mening til henne eller så bare kutter du

henne glatt ut.

På grunn av dette ble hun ikke med på besøk til en venninne av meg, som vi hadde avtalt. Hun har ikke vært der før, og venninnen min hadde laget mat og ble skuffet da hun ikke kom.

Leit at det også går utover andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en barnslig doler som er lei seg

En trøst ihvertfall! Jeg er sikker på at denne veninnen din var i et følelsesmessig "uffa meg" modus! Noen er slik og det må man bare akseptere! Du kjenner henne best og hvis du ikke trenger denne veninnen hold deg unna henne en stund!

Hun avviser deg som en straff fordi du ikke tok med alle i "god bedring" Og det blir for dumt! Enig? Hun kommer garantert tilbake på banen når hun får tenkt seg om!

Du kan ikke gjøre henne til lags ved å unnskylde deg mer enn en gang! Og ikke la det gå innpå deg!! Det er hennes tap til syvende og sist!!

Les det jeg skrev til Hidi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest en barnslig doler som er lei seg

Kvinnfolk!

Enig! ;-)

Men jeg mener nå dette ikke burde være en grunn til at hun oppfører seg på denne måten. Og les svaret til Hidi. Hun kom ikke på besøk til en annen venninne av meg på grunn av dette, og hun ble skuffet selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...