Gå til innhold

Fake burberry lommebok..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil så gjerne kjøpe meg fake burberry lommebok. Tviler på at jeg har råd til ekte..

Leter på nettet, men finner bare auksjoner.. Noe jeg ikke er så interessert i..

Noen som vet hvor jeg kan finne?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

14

• Mary Poppins

8

• Mrs. Wallace

4

• morsan

3

Skrevet

Ettersom det er straffbart både å selge og kjøpe piratkopiering, er det naturlig nok ikke så mange som annonserer med at de driver med det. Er du klar over at du kan få bøter i tusenkronersklassen for å handle piratvarer? Dette er et område som får stadig mer oppmerksomhet for tiden.

Skrevet

Ettersom det er straffbart både å selge og kjøpe piratkopiering, er det naturlig nok ikke så mange som annonserer med at de driver med det. Er du klar over at du kan få bøter i tusenkronersklassen for å handle piratvarer? Dette er et område som får stadig mer oppmerksomhet for tiden.

Huff.. Nei det ante jeg ikke..

Da vil jeg kjøpe ekte. Får bare spare litt penger..

Du vet ikke hvor jeg kan finne sånne lommebøker? Ekte altså..

Takk for at du sa i fra :0)

Skrevet

På Grønland i Oslo selges både fake Burberry lommebøker, vesker og andre ting, pluss andre merker. Jeg husker ikke hva butikken heter, men det er like ved en møbelmutikk med utenlandske møbler. Skal sjekke det når jeg går forbi neste gang.

Gjest Jeeezee
Skrevet

Herregud alle går jo rundt med både fake Gucci, Mulberry, Burberry, Louis Vuitton og alt ellers som går ann å fake.

Ingen bryr seg om de lovene...så lenge markedet er der så blir det kjøpt. Alle jeg kjenner som har det har enten kjøpt på ferie eller via Ebay.com

Dette blir litt som den gangen de skremte med å ta alle som tok opp musikk fra radion på kasettbånd... for å si det sånn, er ikke så mange som ble tatt for det akkurat.. ;-)

Skrevet

Hva så om det er ulovlig?

Tviler sterkt på at noen burer vedkommende inne fordi de har noe som er fake, med mindre du er i Italia eller andre land med høy designerfaktor.

Jeg oppfordrer alle til å kjøpe fake.

Skrevet

Herregud alle går jo rundt med både fake Gucci, Mulberry, Burberry, Louis Vuitton og alt ellers som går ann å fake.

Ingen bryr seg om de lovene...så lenge markedet er der så blir det kjøpt. Alle jeg kjenner som har det har enten kjøpt på ferie eller via Ebay.com

Dette blir litt som den gangen de skremte med å ta alle som tok opp musikk fra radion på kasettbånd... for å si det sånn, er ikke så mange som ble tatt for det akkurat.. ;-)

Ha ha, du har helt rett :-)

Skrevet

På Grønland i Oslo selges både fake Burberry lommebøker, vesker og andre ting, pluss andre merker. Jeg husker ikke hva butikken heter, men det er like ved en møbelmutikk med utenlandske møbler. Skal sjekke det når jeg går forbi neste gang.

Supert :0)..

Si ifra når du vet hva butikken heter da. Jeg er så sjelden på grønland..

Skrevet

Nei, nå må du jaggu ta deg sammen her!

Du skreiv jo (for 26 minutter siden) at du ville spare til ekte, og ikkje kjøpe "fake" da det var ulovlig.

Er du vill i nickersen eller? :-)

Skrevet

Nei, nå må du jaggu ta deg sammen her!

Du skreiv jo (for 26 minutter siden) at du ville spare til ekte, og ikkje kjøpe "fake" da det var ulovlig.

Er du vill i nickersen eller? :-)

Ja, for det hørtes så kriminelt ut hvis jeg kjøpte fake..

Ble litt skræmt ja.. ;0) ;0)

Skrevet

Det skal jeg gjøre! :-)

Skrevet

Det er ingen på Grønland som bryr seg om hva som er lov eller ikke lov. Det er fri flyt i alle mulige varer. Believe you me. Men nå skal jeg på trening, bare for å si det igjen!

Skrevet

Det er ingen på Grønland som bryr seg om hva som er lov eller ikke lov. Det er fri flyt i alle mulige varer. Believe you me. Men nå skal jeg på trening, bare for å si det igjen!

Ja, det kan jeg tenke meg ;0).. Kan vel få skaffet seg det meste der..

God trim ;0)

Skrevet

Det varte tydeligvis ikkje så lenge...:)

Men hør her:

Du sier du ønsker å kjøpe fake forde du ikkje har råd til original, men om du kjøper fake så har du penger til overs, men da kan du få ei stor bot (sies det) og da blir lommeboka like dyr som den originale og så bruker du opp alle pengene slik at du ikkje har bruk for lommeboka.

Kjøper du original som du sier du ønsker å spare til (siden du ikkje har råd no) så bruker du alle pengene dine, og da har du ikkje bruk for lommebok.

Eg vet ikkje ka du bør gjøre med det?

Skrevet

Det varte tydeligvis ikkje så lenge...:)

Men hør her:

Du sier du ønsker å kjøpe fake forde du ikkje har råd til original, men om du kjøper fake så har du penger til overs, men da kan du få ei stor bot (sies det) og da blir lommeboka like dyr som den originale og så bruker du opp alle pengene slik at du ikkje har bruk for lommeboka.

Kjøper du original som du sier du ønsker å spare til (siden du ikkje har råd no) så bruker du alle pengene dine, og da har du ikkje bruk for lommebok.

Eg vet ikkje ka du bør gjøre med det?

Ja, si det du.. Jeg får vel blåse i hele kjøpet..

Skrevet

Hva så om det er ulovlig?

Tviler sterkt på at noen burer vedkommende inne fordi de har noe som er fake, med mindre du er i Italia eller andre land med høy designerfaktor.

Jeg oppfordrer alle til å kjøpe fake.

Det kan du saktens gjøre, men som sagt er det mange som har fått seg ubehagelig overraskelser der - også her til lands. Myndighetene er i ferd med å stramme grepet på pirathandel. Vi snakker om bøter i mangetusenkronersklassen. Da blir fort den billige lommeboka dyr.

Skrevet

Hør på Geir også, du. Vi snakker høye bøter.

Dessuten er det helt utrolig harry med fake designerting.

Skrevet

Jeg kjenner til folk som er blitt tatt for det, og som har fått høye bøter. Jeg kjenner også til folk som jobber med å etterforske piratkopiering. At det ikke har vært så vanlig å bli tatt for det tidligere, har lite å si når de trapper opp kampen mot piratsalg. Det er ikke det samme som å ta opp på kassett fra radioen.

Men kjære vene, kjør på.

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg har ikke peiling, men er det ikke salg overalt i Norge ogsaa da?

Jeg skal paa "El corte ingles" i maarra, haaper paa aa finne noe ekte varer til laaaaav pris ;-)

Gjest Arrrrrrrrr
Skrevet

Det kan du saktens gjøre, men som sagt er det mange som har fått seg ubehagelig overraskelser der - også her til lands. Myndighetene er i ferd med å stramme grepet på pirathandel. Vi snakker om bøter i mangetusenkronersklassen. Da blir fort den billige lommeboka dyr.

Det er bare pissprek, piratvarer selger i stor stil over norske nettsider, og har gjort det i mange år.

Jeg snakker om veldig kjente sider, ingen har gjort noenting...

"I ferd med å stramme inn" hørt det før.....

De har bedre ting å drive på med, tro meg ..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...