Jølsen Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Det er bare pissprek, piratvarer selger i stor stil over norske nettsider, og har gjort det i mange år. Jeg snakker om veldig kjente sider, ingen har gjort noenting... "I ferd med å stramme inn" hørt det før..... De har bedre ting å drive på med, tro meg .. Jepp, jeg veit, det er bare pisspreik. Akkurat som folk gidder :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Hør på Geir også, du. Vi snakker høye bøter. Dessuten er det helt utrolig harry med fake designerting. I følge hvem? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Hør på Geir også, du. Vi snakker høye bøter. Dessuten er det helt utrolig harry med fake designerting. "Hør på Geir også, du. Vi snakker høye bøter." Med tanke på antall piratkopier som handles hver dag, så er sannsynligheten for å bli tatt marginal liten, altså sannsynligheten er tilstedet.. men sjansen er fremdeles liten. "Dessuten er det helt utrolig harry med fake designerting." Her er jeg heeelt enig med deg ;-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 "Hør på Geir også, du. Vi snakker høye bøter." Med tanke på antall piratkopier som handles hver dag, så er sannsynligheten for å bli tatt marginal liten, altså sannsynligheten er tilstedet.. men sjansen er fremdeles liten. "Dessuten er det helt utrolig harry med fake designerting." Her er jeg heeelt enig med deg ;-) Du sier noe, men gjør noe helt annet. Du bleiker jo håret ditt, det er ikke mindre harry det. Faktisk er det *****. 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Ja, si det du.. Jeg får vel blåse i hele kjøpet.. Ikke hør på dem. Kjøp fake. Ekte fake. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Ikke hør på dem. Kjøp fake. Ekte fake. Men åssen kan du være sikker på at du får ekte fake da, det kan jo være en billig kopi!? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Du sier noe, men gjør noe helt annet. Du bleiker jo håret ditt, det er ikke mindre harry det. Faktisk er det *****. Hæ? Når har jeg sagt at jeg bleker håret mitt? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Hæ? Når har jeg sagt at jeg bleker håret mitt? Det er jo noe alle som kan legge sammen to og to vet! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Det er jo noe alle som kan legge sammen to og to vet! Jaha? Tror du må gi en bedre forklaring enn det. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Jaha? Tror du må gi en bedre forklaring enn det. I morra, nå er det leggetid. God natt. 0 Siter
morsan Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Hør på Geir også, du. Vi snakker høye bøter. Dessuten er det helt utrolig harry med fake designerting. ''Dessuten er det helt utrolig harry med fake designerting.'' Helt enig! Og faktisk så ille at det nesten blir harry å gå med de ekte også, fordi man ikke ser forskjellen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Spar heller til en ekte, så får du en med god kvalitet :-) http://uk.burberry.com/pws/ProductCategoryAttributeLink.ice?productsPerPage=28&paId=wc_dept&value=accessories_small_leather_goods&layout=departmentprod.layout 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Hør på Geir også, du. Vi snakker høye bøter. Dessuten er det helt utrolig harry med fake designerting. Forresten, jeg har også hørt at de skal stramme grepet på pirathandelen, så jeg ville nok aldri handlet piratkopier i Norge (jeg ville ikke handlet det uansett men det er en annen sak). Når det er sagt, dersom man handler på Ebay så handler man jo i god tro om at varen er ekte (det er ulovlig å selge piratkopier på Ebay selv om tusenvis gjør det). Kan man da bli tatt tror du? 0 Siter
Gjest ville aldri hatt det Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Utrolig harry med fake designer saker-og-ting. Kjøpt på basar i Tyrkia f.eks. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Hæ? Når har jeg sagt at jeg bleker håret mitt? Det er noe jeg vet, fordi du ikke sparer på noe av privatlivet ditt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Det er jo noe alle som kan legge sammen to og to vet! Ja ikkesant. Både inni og utenpå. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Jaha? Tror du må gi en bedre forklaring enn det. Privatlivet ditt har ingen grenser her på DOL, så det er ikke vanskelig å kjenne igjen enkeltpersoner. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Men åssen kan du være sikker på at du får ekte fake da, det kan jo være en billig kopi!? Fordi de ekte fakene har bedre kvalitet, og garantilappen du får med er mindre grisete :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Det er noe jeg vet, fordi du ikke sparer på noe av privatlivet ditt. Men du tar feil. Jeg bleker ikke håret mitt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 ''Dessuten er det helt utrolig harry med fake designerting.'' Helt enig! Og faktisk så ille at det nesten blir harry å gå med de ekte også, fordi man ikke ser forskjellen. Det siste der er jeg i grunnen ganske enig i ;-) Mulig det er fordi jeg rett og slett ikke liker Burberry-stilen..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.