Gå til innhold

Brukte du å skulke på ungdomsskolen?

Anbefalte innlegg

Gjest kjenner noen som skulker
Skrevet

hva ble det av deg etterhvert? Det sies jo at de som skulker ofte havner på skråplanet. Stemmer det?

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• fresja

5

• Jølsen

4

• Mrs. Wallace

2

Skrevet

På ungdomsskolen var jeg veldig pliktoppfyllende. På videregående derimot ble jeg etterhvert skolelei og demotivert, og skulket en del de to siste årene. Gikk riktignok likevel ut med ålreite karakterer.

Jeg befinner meg på ingen måte på noe skråplan :o) Jeg er gift, har to barn, hus, bil og fast jobb.

Skrevet

Jeg skulket verken der eller på videregående, og har definitivt ikke havnet på skråplanet.

Den verste skulkeren i klassa mi på ungdomsskolen har det, men det var sikkert en del som bare skulket "noe" og som har klart seg bra.

Skrevet

På ungdomsskolen var jeg veldig pliktoppfyllende. På videregående derimot ble jeg etterhvert skolelei og demotivert, og skulket en del de to siste årene. Gikk riktignok likevel ut med ålreite karakterer.

Jeg befinner meg på ingen måte på noe skråplan :o) Jeg er gift, har to barn, hus, bil og fast jobb.

''''Jeg befinner meg på ingen måte på noe skråplan :o) Jeg er gift, har to barn, hus, bil og fast jobb.''''

Da befinner du deg på skråplanet, ihvertfall hvis dere har hund også. :)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg skulket vel noen dager ja, men det var nok ikke mange dagene. Jeg har ikke havna paa skraaplanet;-)

Skrevet

Joda, det hendte at jeg skulket, både på ungdomsskolen og videregående. Kan til og med huske at jeg har fått gjensitting på ungdomsskolen.

Det har gått greit med meg. Gode karakterer, god utdannelse, gode jobber, god mann og gode barn. Et ræva hus, men det er fordi jeg skulker unna husarbeidet. Muahahaha.

Annonse

Skrevet

Skulket masse, fikk gode resultater og en veldig fin utdannelse som er krevende. Har bra jobb og har ikke havnet på skråplanet i RL.

Skrevet

Skulket masse, fikk gode resultater og en veldig fin utdannelse som er krevende. Har bra jobb og har ikke havnet på skråplanet i RL.

''og har ikke havnet på skråplanet i RL.''

Men på DOL....? ;-)

Skrevet

''og har ikke havnet på skråplanet i RL.''

Men på DOL....? ;-)

Nei, det vil jeg ikke si. Jeg er bare ærlig, i forhold til en god del nikkedukker her inne. Dessuten er det bare bra å sette folk på plass.

Skrevet

Nei, det gjorde eg ikkje.

Var faktisk så samvittighetsfull og pliktoppfyllende at eg møtte på skolen både lørdager og søndager, i tillegg til hverdagene.

Skrevet

Jeg skulket litt. Men har da blitt folk av meg og :P (tror jeg)

Jeg har altid sagt at de som det ikke blir "folk av" er nok de som er mer vekke fra skolen enn på skolen. De tar ofte med seg denne dårlige erfaringen i arbeidslivet. Dette har jeg selv vært vitne til.

Så selv om man skulker på skolen,kan det være håp. Alt med måte! Som med alt annet :o)

Skrevet

Ja det gjorde jeg...Stakk av med typen hver dag..hehehe!!

I dag har jeg utdannelse,og alt jeg noen gang har drømt om!! :0)

Skrevet

Nei, jeg skulka aldri på ungdomskolen. Mulig jeg droppa etpår timer på videregående, jeg husker ikke.

Annonse

Gjest javisst!
Skrevet

skulket mye, og skulket VELDIG mye på gymnaset. Har nå høyere utdannelse og store muligheter videre:)

Skulking er helt greit det.

Skrevet

Jeg skulka ikke som jeg kan huske, evt latet som jeg var syk for å kunne være hjemme i verste fall. Nei jeg havnet ikke på skråplanet.

hidi, the scorpion
Skrevet

Skulket vel en dag eller fire, sa til min mor jeg var dårlig, men aldri mer enn det.

Har utdannelse og praktisert, men er nå midlertidig ute av tjeneste!

Skrevet

Jepp. Det går dersom du er smart nok til å gjøre det uten at karakterene raser. Det blir jo registrert (eller gjorde det i hvert fall) og jeg har måttet forklare dette i hvert jævla intervju/opptak jeg har vært på siden.

Og det har ikke alltid vært så kult.

Gjest anonym av forskjellige grunner
Skrevet

Jeg skulka masse de to første årene på videregående. Havnet ganske riktig på skråplanet, men hentet meg inn igjen da jeg blei kristen da jeg var 19! ;-) Og dette vet alle mine venner (og eventuelle uvenner og, skulle jeg tro), så jeg er ikke redd for å stå for det. Men forblir likevel anonym av sikkerhetsgrunner ;-)

Skrevet

Nei, det gjorde eg ikkje.

Var faktisk så samvittighetsfull og pliktoppfyllende at eg møtte på skolen både lørdager og søndager, i tillegg til hverdagene.

LOL

Skrevet

''''Jeg befinner meg på ingen måte på noe skråplan :o) Jeg er gift, har to barn, hus, bil og fast jobb.''''

Da befinner du deg på skråplanet, ihvertfall hvis dere har hund også. :)

Har ikke ungdomskole, for den ble sent innført i min kommune. Men jeg skulket aldri da jeg var i den alderen. Skulket et par dager andre året på gymnaset, men det var meget viktig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...