Gå til innhold

Brukte du å skulke på ungdomsskolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjall, fyre opp en feit jonas, dra til seters (for å beite = gress) røyke bukk osv :-)

Forresten ikke noe å reklamere for, men siden du lurte. Hooga ble ofte brukt gressrøyking før i tiden.

Ok.Har bare hørt om tjall før, det er vel det samme som en rev?

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• fresja

5

• Jølsen

4

• Mrs. Wallace

2

Skrevet

Skulket aldri, men var kronisk forsentkommer da jeg var grusomt somlete. Ikke kurert ennå, dessverre.

Skrevet

Det var ikke mye jeg skulket på ungdomsskolen nei, for det meste var jeg veldig glad i å gå på skolen på den tida, men skulket noen matte valgfag-timer siste året. Og når det gjelder matte er jeg definitivt havnet på skråplanet!

Skrevet

Ja, det gjorde jeg rett som det var... Ble da folk av meg også :-) Skulker aldri jobben da.

Skrevet

Ok.Har bare hørt om tjall før, det er vel det samme som en rev?

Ja.

Skrevet

''hooga''

Aldri hørt om?

Jølsen er inne på det, men det er ikke helt riktig.

Hooga er det samme som "jordbong" hvis det sier deg noe. :)

Annonse

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg skulket litt både på ungdomsskolen og på videregående. Kun enkelttimer nå og da, var aldri borte hele dager eller over lengre tid uten grunn.

Har siden tatt høy utdannelse og jobbet jevnt og trutt, har ikke skulket jobben, og tror ikke man vil si jeg har havnet på skråplanet.

Skrevet

Jølsen er inne på det, men det er ikke helt riktig.

Hooga er det samme som "jordbong" hvis det sier deg noe. :)

Nei, det sier meg ingenting.

Men det høres ut som noe Ingvar Ambjørnsen sikkert ville ha likt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...