Gjest Geir Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Tjall, fyre opp en feit jonas, dra til seters (for å beite = gress) røyke bukk osv :-) Forresten ikke noe å reklamere for, men siden du lurte. Hooga ble ofte brukt gressrøyking før i tiden. Ok.Har bare hørt om tjall før, det er vel det samme som en rev? 0 Siter
favn Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Skulket aldri, men var kronisk forsentkommer da jeg var grusomt somlete. Ikke kurert ennå, dessverre. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Det var ikke mye jeg skulket på ungdomsskolen nei, for det meste var jeg veldig glad i å gå på skolen på den tida, men skulket noen matte valgfag-timer siste året. Og når det gjelder matte er jeg definitivt havnet på skråplanet! 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Ja, det gjorde jeg rett som det var... Ble da folk av meg også :-) Skulker aldri jobben da. 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Ok.Har bare hørt om tjall før, det er vel det samme som en rev? Ja. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 ''hooga'' Aldri hørt om? Jølsen er inne på det, men det er ikke helt riktig. Hooga er det samme som "jordbong" hvis det sier deg noe. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Ja, jeg skulket litt både på ungdomsskolen og på videregående. Kun enkelttimer nå og da, var aldri borte hele dager eller over lengre tid uten grunn. Har siden tatt høy utdannelse og jobbet jevnt og trutt, har ikke skulket jobben, og tror ikke man vil si jeg har havnet på skråplanet. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jølsen er inne på det, men det er ikke helt riktig. Hooga er det samme som "jordbong" hvis det sier deg noe. Nei, det sier meg ingenting. Men det høres ut som noe Ingvar Ambjørnsen sikkert ville ha likt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.