Gå til innhold

Var du opposisjon som tenåring?

Anbefalte innlegg

Gjest opposisjon
Skrevet

hvis så, på hvilken måte? hvor lenge varte det, og hva galt gjorde du? Kom du til fornuft etterhvert eller gikk det galt?

Skrevet

Er det du som spør om skulking, også? ;-)

Nei, jeg var ikke noe voldsomt i oppsisjon, i den betydning at jeg nektet å innordne meg, løy for foreldrene mine, gjorde det stikk motsatte osv. Men kunne nok være sur og oppfarende innimellom (da også *he he*).

Gjest Angela26
Skrevet

Nei jeg vil ikke si det. Jeg har bestandig vaert rolig av meg, og respekterte min mors synspunkter paa ting, selv om det kunne gaa en kule varmt innimellom. Men jeg fikk hoere at jeg var grei aa ha med aa gjoere.

Hun gav meg ogsaa frihet under ansvar, som hun sa. Hun stolte paa meg, fordi jeg hoerte etter.

Men soestra mi var stikk motsatt ;-)

Skrevet

Jepp, har gjennom årene vært ganske vrien. gikk over rundt 17 års alderen. Tror ho mor er glad for at den tiden er historie :)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg var ganske ille rundt 14-15 årsalderen. Mine foreldre hindret meg i å leve et fritt og selvstendig liv ;)

Skrevet

Ja det var jeg...

Men var alltid snill og høflig hjemme.Var innom nazi miljøet en periode,varte heldigvis ikke lenge.Var venn med en der.

Var også i et mijlø med mye stoff og alkohol,men gjorde aldri noe mer enn å drikke.

Traff min rolige mann,så da roet jeg vel meg også...

Skrevet

Ja det var jeg...

Men var alltid snill og høflig hjemme.Var innom nazi miljøet en periode,varte heldigvis ikke lenge.Var venn med en der.

Var også i et mijlø med mye stoff og alkohol,men gjorde aldri noe mer enn å drikke.

Traff min rolige mann,så da roet jeg vel meg også...

''Var innom nazi miljøet en periode,varte heldigvis ikke lenge.''

Jaja, du er nå ærlig det skal du ha!

Skrevet

Hvorfor skulle jeg ikke være det??

er ikke stolt av at jeg rotet meg inn der,men det gjorde jeg.Og da for jeg stå for det....

Skrevet

Nei, aldri... Jeg hadde ikke noen grunn til å være vrang og vanskelig. Jeg har alltid vært ansvarsfull og samvittighetsfull og har aldri hatt noe ønske om å gå imot mine foreldre. De stolte på meg, gav meg frihet og jeg gav de grunn til å kunne stole på meg.

Hilsen engelen trollemor;o)

Skrevet

er ikke stolt av at jeg rotet meg inn der,men det gjorde jeg.Og da for jeg stå for det....

''Hvorfor skulle jeg ikke være det??''

Nei, om du ikkje forstår det sjøl så tror eg det ikkje er noe poeng i å prøve å forklare koffor.

Men, du kan vel neppe forvente noen halleluja rop på dette.

Ordtaket "det en ikkje vet har en ikkje vondt av" gjelder her på Dol også...:)

Skrevet

Ja. Men den opposisjonen gikk upåaktet hen siden jeg har løpt løst siden 14 årsalderen. Fikk etterhvert straightet meg selv ut og har siden vært såre velykket.

Det var mange hull i veien jeg maktet å svinge utenom, gitt! Det er faktisk ikke så mange mulige feilvalg som skiller meg og de husløse/alkisene/knarkerne du møter på gata.

Det er noe å tenke på dersom du er drittlei. Og det er du sikkert for det er naturlig. Bare noe du skal igjennom og helst komme OK ut på den andre siden, ikke som et narkoludder på hjørnet.

Skrevet

Hallelujah! HALLELUJAH!

Skrevet

''Hvorfor skulle jeg ikke være det??''

Nei, om du ikkje forstår det sjøl så tror eg det ikkje er noe poeng i å prøve å forklare koffor.

Men, du kan vel neppe forvente noen halleluja rop på dette.

Ordtaket "det en ikkje vet har en ikkje vondt av" gjelder her på Dol også...:)

He,he,jeg forstår jo at det sikkert ikke er populært,så jeg sa kanskje for mye..Men,men..

Var kun med fordi jeg hadde en god venn som var der,også var jeg såå forelsket i en der..Hehehe,ung og dum.. ;0)

Gjest anonym av forskjellige grunner
Skrevet

Jada :) I opposisjon som bare rakkern ;-) Skulka skolen, rømte hjemmefra, røyka, drakk m.m. :( (Ingen smily der...) Fra jeg var 14 1/2 til jeg var 19. Foreldrene mine hadde sine bestemte oppfatninger av hvordan jeg "burde" være, jeg opponerte mot det!...

Jeg henta meg inn da jeg var 19, og har vært svigermors drøm ever since! :-o)

Skrevet

He,he,jeg forstår jo at det sikkert ikke er populært,så jeg sa kanskje for mye..Men,men..

Var kun med fordi jeg hadde en god venn som var der,også var jeg såå forelsket i en der..Hehehe,ung og dum.. ;0)

''Hehehe,ung og dum.. ;0)''

DET er helt normalt, har vært der sjøl.

Skrevet

''Hehehe,ung og dum.. ;0)''

DET er helt normalt, har vært der sjøl.

Jøsses.. ;0)

Skrevet

Ja, det får'n si;-)

Skrevet

Ja, det får'n si;-)

He,he,burde kanskje signert med anonym..

Men,men...

Skrevet

He,he,burde kanskje signert med anonym..

Men,men...

Slapp av, om 100 år er allting glemt! :)

Skrevet

Slapp av, om 100 år er allting glemt! :)

....sa Hamsun, men han skulle bare visst! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...