Gå til innhold

Var du opposisjon som tenåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....sa Hamsun, men han skulle bare visst! ;-)

Jo, men det er ikkje gått 100 år siden han sa det, enda...

Skrevet

Slapp av, om 100 år er allting glemt! :)

He,he,ikke sant!! :0)

Er ikke akkurat noe krise da...

Svært få her inne som vet hvem jeg er i RL ;0)

Skrevet

Jo, men det er ikkje gått 100 år siden han sa det, enda...

nei, men man skulle jo tro at glemselen inntrer gradvis, og ikke bare med et blunk når hundre år har gått...;-)

Skrevet

Å ja. Jeg rømte hjemmefra for første gang da jeg var tre, og siden har det gått slag i slag. Det varer enda, og det kommer nok til å gjøre det til jeg dør. Jeg kommer til å leve til jeg er hundre på ren og skjær trass:)

Gjest a@nonyym
Skrevet

Jeg var i opposisjon, jeg skulket skolen, sluntret unna leksene, var frekk med mine snille foreldre, drakk meg full første gang som 12 åring, drakk etter det både hjemmebrent og edle dråper stjålet fra barskapet hjemme - opptil flere ganger i uken. Høret på heavy metal, kledde meg i hullete klær, farget håret i alle mulige nyanser, osv. Ja, man kan si jeg var i opposisjon..

Ble gravid som 17 åring, og det var nok redningen for meg. Skaffet meg god utdannelse, fikk flere barn, lever i dag et fantastisk liv, og er en streng, men snill mor for mine småtroll.

Skrevet

Da jeg var 12 år var jeg visst rimelig vanskelig å ha med å gjøre. Da jeg var 12,5 hadde det gått over - og så var jeg visst ganske så grei.

Skrevet

Slapp av, om 100 år er allting glemt! :)

Tull! Heretter kommer hun kun til å gå under kallenavnet "nazisten".

;o)

Skrevet

Tror jeg var en helt vanlig tenåring, med dertilhørende nykker! Men må bare fortelle hva niesen min sa til sin mor da moren ville prøve å bestemme over henne: "Mamma, forstår du ikke at jeg må leve mitt eget liv?" Da var hun TRE år gammel! :-)

mvh

Skrevet

Jeg var aldri i opposisjon til foreldrene mine, men det har muligens sammenheng med at jeg flytta hjemmefra allerede når jeg var 15 år gammel. Da bodde jeg på internat og var hjemme ca en helg i måneden og selvsagt i alle feriene. 16 år gammel flytta jeg til Oslo og reiste fortsatt hjem i helger og ferier, så når jeg var hjemme var det bare kos:)

Jeg var nok ganske fornuftig for alderen og jeg tror faktisk jeg aldri ville gjort noe som var mot foreldrene mine sin vilje. De viste at de stolte på meg, så jeg hadde litt å leve opp til ;)

Gjest mister sunshine
Skrevet

ja alltid. Daglig, nattlig . alltid. sur, frekk, utagerende, stjal, røykte, drakk, herjet, hærverk, sex, alt det der.

i dag er jeg like ille som 43 åring,.

Skrevet

He,he,burde kanskje signert med anonym..

Men,men...

Det var nok tilfeldig at du havn i det miljøet. Kunne kanskje likegodt havna i Blitzmiljøet ;-)

Skrevet

;o)

He,he, eller "nazimora"!! ;0)

Skrevet

Det var nok tilfeldig at du havn i det miljøet. Kunne kanskje likegodt havna i Blitzmiljøet ;-)

Akkurat det det var!!

Men,men,har ikke tatt noe skade av det!! :0)

Skrevet

Nei, jeg tror jeg var ganske grei å ha med å gjøre. :o)

Skrevet

Akkurat det det var!!

Men,men,har ikke tatt noe skade av det!! :0)

Godt å høre :)

Skrevet

;o)

Sant og si så kan eg være litt ondskapsfull av og til (det er bærre lekkert), men det blir nok i drøyeste laget for meg! :-))

Skrevet

Sant og si så kan eg være litt ondskapsfull av og til (det er bærre lekkert), men det blir nok i drøyeste laget for meg! :-))

Ikke "nazihurpa" heller?

Kje de lig.

Skrevet

He,he, eller "nazimora"!! ;0)

*knegg*

Du - jeg tror kanskje bare du skal beholde nicket som det er ;o)

Skrevet

*knegg*

Du - jeg tror kanskje bare du skal beholde nicket som det er ;o)

He,he,får kansje bare gjøre det! ;0)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg var absolutt i opposisjon, men tror ikke det fikk særlig andre konsekvenser enn at jeg var sur og tverr og småløy litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...