Gå til innhold

BH-størrelse


candyqueen_83

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Jeg bruker nå 75 F , men føler cupen er for liten og at den er for slakk rundt. Blir da den rette str 70 G?

Og i UK-str blir det 32 G eller 32 FF? Ble veldig usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

70G ! WOW! De puppene skulle eg gjerne ha tatt en nærmere kikk på. :)

Nei, det kan jeg love deg at du ikke har lyst til.

Skulle gjerne hatt 75 C/70 D jeg :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan jeg love deg at du ikke har lyst til.

Skulle gjerne hatt 75 C/70 D jeg :o(

Typisk :) Damer med store pupper vil helst ha mindre og er misunnelig på de som har små, og de som har små vil ha større :o)

Jeg bruker 80 b av og til c, kommer ann på hvor jeg kjøper bh...kunne godt tenkt meg og være litt mindre rundt og pittelitt større og fastere daier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Typisk :) Damer med store pupper vil helst ha mindre og er misunnelig på de som har små, og de som har små vil ha større :o)

Jeg bruker 80 b av og til c, kommer ann på hvor jeg kjøper bh...kunne godt tenkt meg og være litt mindre rundt og pittelitt større og fastere daier :)

''kunne godt tenkt meg og være litt mindre rundt og pittelitt større og fastere daier :)''

Daier.. *Fnis* Som naien. Dette har jeg kun hørt bergensere si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk :) Damer med store pupper vil helst ha mindre og er misunnelig på de som har små, og de som har små vil ha større :o)

Jeg bruker 80 b av og til c, kommer ann på hvor jeg kjøper bh...kunne godt tenkt meg og være litt mindre rundt og pittelitt større og fastere daier :)

Jeg har gått fra b til c, og synes egentlig det var greiere med b. Jeg begynte med a, og da syntes jeg selvsagt det var for lite. Men nå vil jeg ha tilbake b-puppene. Nåja, det finnes større problemer, da.. *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''kunne godt tenkt meg og være litt mindre rundt og pittelitt større og fastere daier :)''

Daier.. *Fnis* Som naien. Dette har jeg kun hørt bergensere si ;)

Er en liten Bergenser,så kanskje ikke så rart:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Det er sannelig ikke enkelt aa finne rett str.!! Men hva om du gaar til en spesial butikk for BH-er, og spoer de om de kan hjelpe deg med rett str. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Det er sannelig ikke enkelt aa finne rett str.!! Men hva om du gaar til en spesial butikk for BH-er, og spoer de om de kan hjelpe deg med rett str. ?

Ja jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur til Lalina, så slipper jeg å gjøre flere bomkjøp. Blir lettere å bestille på nett etter det tenker jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Ikke jeg, jeg liker ikke silikonpupper.

Så om man har stor cup, så mener du man har silikonpupper?

Sånn er det faktisk ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

DD og FF er en mellomstørrelse, så da blir det G

Tusn takk.Det jeg trodde, men tenker jeg tar en tur i en undertøysforretning først :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tippet - eller kanskje prøvd - 70G.

LaLina er ypperlig, men selv om du finner en som passer fint der er selvfølgelig ikke alle modeller/merker like i størrelsen - men det vet du vel. Men det var der jeg omsider fikk det bekreftet at det var 70 og ikke 75 jeg skulle ha.

70 er forøvrig noe herk å finne - veldig mye starter på 75. Jeg var i London i romjula, og svei av 64 pund for to små sorte i 70DD på John Lewis, og gikk ut med en bitteliten pose...

ebay har en god del i ukurante størrelser til ofte greie priser - om du vet hva du trenger, og har ork til å søke litt innimellom for å se hva folk legger ut til salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...