Gå til innhold

Et veldig dumt spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som andre har skrevet her, du kan slappe helt av!

Jeg syntes ikke det var ubehagelig i det hele tatt, men husker at jeg ble iskald på bena av å ligge stille så lenge. Så ta på en god bukse med strikk i livet og noen gode varme strømper.

Kjente overhode ingen tegn til klausfølelse, det er ikke så trangt!

Fortsetter under...

Skrevet

'' Når veslejenta mi er i mr, får vi ikke en gang lov til å ha på oss noe av metall når hun skal bæres inn til maskinen - ennå den ikke er på! ''

En MR-maskin er faktisk ALLTID på (altså: det sterke magnetfeltet som gjør at metallobjekter kan begynne å fly).

Når man ligger i maskina skrus i tillegg noe utstyr som sørger for bildedannelsen på. Det er derfor dere som foreldre også må fjerne metallobjekter.

Ahhh - da forstår jeg :-)

Caloni Makaroni
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1200662525' post='3781696]

''Forstå det den som kan, ringene rundt tråden på hettegenseren er vel neppe farligere enn bukseknappen og "naglene" på olabuksa ;)''

Er det ikke fordi det vises på bilde? Tror det, så hvis du skal ta bilder fra overkroppen, må alt av metall bort, slik at det ikke kommer med på bildet.

Jeg skal jo alltid ta bilde midt på magen, så jeg må strippe, typisk ;o) Kanskje jeg skal slå til med snasent undertøy neste gang *flirer*

Ah, det kan være. Det var jo hodet det var meningen jeg skulle ta bilde av.

Caloni Makaroni
Skrevet

"Jeg fikk beholde buksen på (olabukse), men måtte fjerne både BH og hettegenser. Forstå det den som kan".

Det er sterk magnetiske inne i trommelen, og løse gjenstander kan trekkes bakover (mot hoderetningen) og skyte stor fart. Nagler på buksen sitter fast - remmer på hettegenser og bh-spiler er løse og bevegelige - det er nok forklaringen.

Jeg hadde to hårspenner (jeg ikke visste om) i bukselomma som forstyrret bildet, og ble kjørt ut av trommelen. Spennene hadde da beveget seg fra lomma og opp mot armhulen da jeg ble kjørt ut...

Spørs om ikke Shira har rett. Det var hodet som skulle tas bilde av. Men løse metallgjenstander er uansett ikke spesielt smart, nei ;) Det var ikke noe metall på snorene på hettegenseren, bare sånn "ringer" rundt der snorene går inn i stoffet, altså omtrent sånn som nagler på buksa. Men tror absolutt Shira har et poeng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...